اخبار داغ

شهردار اهواز در آیین افتتاح ایستگاه آتش نشانی شهدای ملاشیه تاکید کرد: تلاش مضاعف برای ارتقا خدمات در مناطق محروم

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، رضا امینی پیش از ظهر امروز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در آیین افتتاحیه ایستگاه آتش نشانی شهدای ملاشیه اظهار کرد: محدوده ملاشیه به جهت بعد مسافتی و دور بودن از مرکز شهر متاسفانه از نظر خدمات پسماند، نظافت و […]

اشتراک گذاری
21 اردیبهشت 1401
177 بازدید
کد مطلب : 145382

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، رضا امینی پیش از ظهر امروز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در آیین افتتاحیه ایستگاه آتش نشانی شهدای ملاشیه اظهار کرد: محدوده ملاشیه به جهت بعد مسافتی و دور بودن از مرکز شهر متاسفانه از نظر خدمات پسماند، نظافت و فضای سبز ضعیف است و مقرر شده با سرعت و کیفیت بیشتری برای رفع محرومیت ها در این منطقه و محدوده های مشابه تلاش شود.

وی افزود: آسفالت معابر، مسائل محیط زیستی و نظافتی عمومی در راس اقدماتی که برای ملاشیه انجام خواهد شد ، قرار دارند.

شهردار اهواز اضافه کرد: خوشبختانه شرکت آبفا در زمینه خطوط آب و فاضلاب ملاشیه در حال فعالیت است و شهرداری نیز در حال انجام روکش آسفالت معابر می باشد.

وی تاکید کرد: رضایمندی شهروندان برای شهرداری بهترین سرمایه است، با اجرای طرح هر هفته یک پروژه و تقدیم این پروژه ها به مردم، امیدوارم رضایت مندی نسبی در آنها ایجاد شود امیدواریم در ادامه این روند را هم از لحاظ کمی و هم کیفی ارتقا دهیم.

امینی در خصوص نبود نردبان برای ساختمان های بلند مرتبه در سازمان آتش نشانی توضیح داد: دارا بودن یک نردبان بلند برای سازمان آتش نشانی و شهر اهواز یک مسئله حساس است، منابع لازم برای خرید این نردبان تامین شده و پیگیری های لازم در وزارت کشور در حال انجام است تا بتوانیم به هر نحوی آن را تهیه کنیم.

سید محسن موسوی زاده عضو شورای اسلامی شهر اهواز نیز در مراسم افتتاح ایستگاه آتش نشانی شهدای ملاشیه با تقدیر و تشکر از شهردار اهواز و مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز جهت افتتاح این پروژه گفت: یکی از ضرورت های موجود،رسیدگی و توجه به منطقه پرجمعیت و وسیع ملاشیه است.

وی افزود: طی نشست هایی که اعضای شورای اسلامی شهر اهواز با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز داشتیم وی بر رفع مشکلات منطقه محروم ملاشیه تاکید ویژه داشت و شورای شهر نیز در این خصوص در حال تلاش جدی است.

موسوی زاده اظهار امیدواری کرد: به همت شهرداری اهواز و شورای اسلامی شهر، تلاش مضاعفی جهت رفع مشکلات این منطقه صورت خواهد گرفت و تعهداخلاقی می دهیم که هر چند وقت یکبار در منطقه ملاشیه پروژه‌هایی را به بهره برداری برسانیم.

این عضو شورای شهر اهواز گفت: ضروری است به مناطق محروم شهر که عمدتا در غرب اهواز هستند توجه جدی شود و همه تلاش ما نیز رفع محرومیت از چهره این مناطق است.


کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۲۲۱۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *