اخبار داغ

  افتتاح باند دوم مسیر ۳۰۰ دستگاه به جاده کمربندی فولاد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز، رضا امینی شهردار اهواز ظهر امروز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در جریان افتتاح باند دوم مسیر سیصددستگاه جاده کمربندی فولاد در جمع خبرنگاران گفت: در ایام عید سعید فطر مفتخر شدیم که در بخشهای خدمات عمرانی شاهد یکی از اقدامات موثر و ارزشمند صنعت بزرگ فولاد خوزستان باشیم […]

اشتراک گذاری
20 اردیبهشت 1401
49 بازدید
کد مطلب : 145497

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز، رضا امینی شهردار اهواز ظهر امروز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در جریان افتتاح باند دوم مسیر سیصددستگاه جاده کمربندی فولاد در جمع خبرنگاران گفت: در ایام عید سعید فطر مفتخر شدیم که در بخشهای خدمات عمرانی شاهد یکی از اقدامات موثر و ارزشمند صنعت بزرگ فولاد خوزستان باشیم که در حوزه مسئولیت های اجتماعی جاده کمربندی ۳۰۰ دستگاه را به طول حدود ۳ کیلومتر و مبلغی به ارزش ۳۰ میلیارد تومان تقدیم مردم اهواز کنند.

شهردار اهواز خاطرنشان کرد: این پروژه هم از لحاظ محرک توسعه و هم به لحاظ تسریع در امر عبور و مرور جایگاه ویژه ای در منطقه ۸ شهرداری اهواز دارد که تامین اعتبار و اجرای آن تماماً توسط فولاد خوزستان انجام شده است.

وی افزود: از سایر شرکت‌های صنعتی استدعا داریم همانند شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و فولاد خوزستان که اثرات مثبت عملکردشان در حوزه اجتماعی باعث رضایتمندی مردم شده است و بیشتر هم خواهد شد، پای کار بیایند تا با هم افزایی هم بتوانیم موتور محرک رشد توسعه شهر اهواز را فراهم نماییم.

در ادامه مدیرعامل فولاد خوزستان اظهار کرد: مجموعه فولاد خوزستان همانطور که به عنوان یک مجموعه پیشران در حوزه تولید و توسعه در استان قدم بر می‌دارد و به وظایف ذاتی خود به عنوان یک شرکت بنیادی و کلیدی عمل می کند تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در حوزه اجتماعی کوچکترین وظیفه ی خود در قبال مردم خوزستان است را به بهترین شکل انجام دهد.

وی افزود: در این حوزه اقدامات موثر و مختلفی اعم از محیط زیست، اجرای کمربند سبز ،ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان صورت گرفته که امروز هم افتتاح پروژه مسیر دسترسی به سیصد دستگاه را از حیث تعریض و روشنایی و ایجاد باند دوم پروژه در کارنامه خود ثبت کرده ایم.

ابراهیمی تصریح کرد: در ۵۰ روز گذشته نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان در پروژه های مختلف در حوزه توسعه راه‌های دسترسی به اطراف شرکت هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اشاره به مشکلات و چالشهای موجود در خوزستان افزود: با توجه به اینکه مجموعه فولاد یک جامعه آماری ۱۰۰ هزار نفری را پوشش می دهد و وظیفه خود می داند که در این حوزه پیشران باشد و حرکت رو به جلویی داشته باشد، امیدواریم که این حرکت در سایر ارگان ها، نهادها و سازمانها، نهادینه شود و همراه و هم راستا با فولاد خوزستان در بحث توسعه مسئولیت های اجتماعی گام‌های موثری بردارند.

همچنین سیاوش محمودی رئیس شورای شهر اهواز گفت: شرکت فولاد خوزستان جزو شرکت های پر افتخار خوزستان است که امروز هم شاهد خدمات دیگری از این مجموعه پرتلاش بودیم.

وی در ادامه با اشاره به چالش‌های موجود در استان از رسانه‌ها خواست تا با انعکاس اقدامات انجام شده، ذینفعان را از این امر مطلع کنند.

محمودی اظهار کرد: بحث فضای سبز و ریزگردها که امروز تهدید جدی برای سلامت مردم اهواز محسوب شده از یک سو و پدیده مهاجرت مردم از سوی دیگر امری نگران کننده است که باید بیش از پیش به آن توجه شود و از شرکتهای تولیدی خواهشمندیم در بحث کمربند فضای سبز اهواز مشارکت داشته باشند.

رئیس شورای شهر اهواز در خصوص پل فولاد هم گفت: پل فولاد خدمت دیگری از این شرکت بوده و در حوزه جغرافیایی شهرستان کارون و شهرداری کوت عبدالله قرار دارد که متاسفانه قسمتی از قطعات به سرقت رفته که همین سرقت اموال عمومی تبدیل به یک مشکل جدی در اهواز شده و از مدیرعامل محترم این شرکت استدعا داریم با عنایت به مسئله پل و ایمنی آن در جهت رفع آن اقدامات موثری انجام دهد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *