اخبار داغ

کشف کالای احتکاری در کاشمر

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری ترشیزخوان، فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ترشیز خوان؛ از کشف ۲۵۶ کارتن ماکارونی و ۱۰ کیسه آرد احتکاری به ارزش ۲۱۸میلیون تومان در این شهرستان خبر داد. سرهنگ حسین احمدی بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر این که مقادیر قابل توجهی […]

اشتراک گذاری
20 اردیبهشت 1401
52 بازدید
کد مطلب : 145347

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری ترشیزخوان، فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ترشیز خوان؛ از کشف ۲۵۶ کارتن ماکارونی و ۱۰ کیسه آرد احتکاری به ارزش ۲۱۸میلیون تومان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین احمدی بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر این که مقادیر قابل توجهی ماکارونی در سه انبار در شهرستان توسط افرادی سودجو احتکار شده، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با همکاری پرسنل جهاد کشاورزی پس از هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شده و محل های موردنظر را شناسایی و در بازرسی از انبارها ۲۵۶ کارتن ماکارونی و ۱۰ کیسه آرد احتکارشده را کشف کردند.
.
این مقام انتظامی با بیان این که کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۲۱۸ میلیون تومان برآورد کرده اند گفت: در این زمینه سه متهم به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکارکنندگان، از مردم خواست در صورت اطلاع از احتکار هر نوع کالا بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۲۲۰۰۰۶۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *