اخبار داغ

طرح واردات خودرو در بازار چه تاثیری دارد؟

در بازار امروز قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو با افزایش ۵ میلیونی همراه بود و قیمت پراید از ۲۰۰ میلیون تومان هم فراتر رفت. قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک هم جهش قیمتی ۷ میلیونی را ثبت کرد و ۵۸۰ میلیون تومان معامله شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از افق سرمایه، در […]

اشتراک گذاری
11 اردیبهشت 1401
122 بازدید
کد مطلب : 145150

در بازار امروز قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو با افزایش ۵ میلیونی همراه بود و قیمت پراید از ۲۰۰ میلیون تومان هم فراتر رفت. قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک هم جهش قیمتی ۷ میلیونی را ثبت کرد و ۵۸۰ میلیون تومان معامله شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از افق سرمایه، در معاملات امروز پژو ۲۰۶ تیب دو مدل ۱۴۰۱ که هفته گذشته وارد کانال ۳۰۰ میلیونی شد با جهش ۳ میلیونی به ۳۰۵ میلیون تومان رسید. در مدل ۱۴۰۰ اما این خودرو با ۵ میلیون تومان افزایش به ۲۹۵ میلیون تومان رسید و همچون مدل ۱۴۰۱ خود نزدیک به کانال ۳۰۰ میلیونی شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل ۱۳۹۹ امروز هم با جهش ۴ میلیونی ۳۵۰ میلیون تومان معامله شد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ هم که هنوز وارد بازار نشده با افزایش در قیمت کارخانه همرا بود و ۱۸۱ میلیون و ۳۶۱ هزار تومان قیمت گذاری شد و باید دید پس از ورود این خودرو به بازار شاهد توزیع چه میزان رانت در آن خواهیم بود.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۱ با ۷ میلیون تومان افزایش همراه بود و ۴۱۲ میلیون تومان معامله شد. مدل ۱۴۰۰ این خودرو هم ۵ میلیون تومان گران شد و ۳۹۵ میلیون تومان معامله شد نسخه اتوماتیک و مدل ۱۴۰۰ با ۵ میلیون افزایش دیگر به ۵۸۰ میلیون تومان رسید و به نظر می رسد با این فرمان به قیمت ۶۰۰ میلیونی هم برسد

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ هم پس از کاهش یک میلیونی چهارشنبه امروز بدون تغییر بود و ۳۷۹ میلیون تومان معامله شد

پژو ۲۰۰۸ همچنان افزایش پیدا می کند و با ۲۰ میلیون تومان افزایش دیگر به ۱ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان رسید.

رانا پلاس هم در مدل ۱۴۰۱ با ۴ میلیون افزایش همراه بود و ۲۹۹ میلیون تومان معامله شد و مدل ۱۴۰۰ این خودرو با ۱ میلیون تومان کاهش به ۲۸۵ میلیون تومان رسید.

سمند LX ساده در مدل ۱۴۰۰ با ۲ میلیون افزایش ۲۷۵ میلیون تومان معامله شد و در مدل ۱۴۰۱ با ۱ میلیون افزایش ۲۸۵ میلیون تومان معامله شد. سمند LX مدل EF۷ در نسخه ۱۴۰۰ با ۳ میلیون افزایش دیگر به ۳۰۸ میلیون تومان رسید.

د خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۲۱۱۰۰۶۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *