اخبار داغ

نشست فرمانده سپاه ناحیه لنگرود با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تاسیس سپاه

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از افق تهران، محمد مهرزاد امروز در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران در سالن اجتماعات سپاه لنگرود با اشاره به اینکه عزت و امنیت کشور مدیون رشادت های شهدا و پاسداری نیروهای نظامی است،اظهار کرد: ذات سپاه پاسداران مردمی […]

اشتراک گذاری
06 اردیبهشت 1401
144 بازدید
کد مطلب : 144883

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از افق تهران، محمد مهرزاد امروز در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران در سالن اجتماعات سپاه لنگرود با اشاره به اینکه عزت و امنیت کشور مدیون رشادت های شهدا و پاسداری نیروهای نظامی است،اظهار کرد: ذات سپاه پاسداران مردمی بودن آن است.

وی جایگاه سپاه پاسداران را بسیار مهم خواند و افزود: احصاء موانع و مشکلات و دفاع از حق و حقوق مردم که ولی نعمت همه مسوولان هستند یکی از رسالت های سپاه پاسداران است.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود با بیان اینکه امتداد سپاه ریشه در تاریخ صدر اسلام دارد، تصریح کرد: اگر سپاه در آن دوران با همین آرمان ها و موجودیت شکل می گرفت قطعا بسیاری از وقایع تلخ تاریخ اسلام رخ نمی داد.

وی با اشاره به نقش سپاه پاسداران در حراست از نظام اسلامی گفت: دفاع از انقلاب در واقع مقدمه و زمینه سازی دفاع از قیام و ظهور حضرت مهدی(عج) است.
وی با اشاره به خلوص و نگاه معنویتی در نیروهای سپاه پاسداران افزود: امروز سپاه پاسداران نهادی متعهد ، متخصص با فناوری روز سازمان یافته که در جهت حرکت رو به جلو و پیش رونده در جامعه حرکت می کند.

مهرزاد با اشاره به حضور میدانی سپاه پاسداران در عرصه های مختلف انقلاب بیان کرد: نیروهای این نهاد مقدس متناسب با شرایط زمانی و اقتضای روز جامعه کاملا آماده و با ماموریت های مختلف حضور دارند از حوادث داخلی اول انقلاب و دوران دفاع مقدس تا امروز در عرصه کمک به بهداشت و درمان برای کنترل و پیشگیری کرونا و بحث واکسیناسیون اقدامات خوبی صورت گرفته است.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۲۰۶۰۰۴۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *