اخبار داغ

رزمایش کمک‌های مومنانه حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان برگزار شد

رزمایش کمک‌های مومنانه حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان(وزارت نفت – جنوب) به مناسبت ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان در این ارتباط اظهار داشت: در این رزمایش ۴۰۰ بسته […]

اشتراک گذاری
06 اردیبهشت 1401
50 بازدید
کد مطلب : 144914

رزمایش کمک‌های مومنانه حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان(وزارت نفت – جنوب) به مناسبت ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان در این ارتباط اظهار داشت: در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی برای توزیع در مناطق محروم، از سوی پایگاه‌های مقاومت بسیج تابع حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان تهیه و توزیع شد.

سرهنگ پاسدار حسن باقری با بیان اینکه خدمات نفت به مردم باید ملموس باشد گفت: بر این اساس کمک‌های صنعت نفت باید به طور مستقیم توسط شرکت‌های نفتی و پایگاه‌های بسیج تابعه در مناطق محروم و میان خانواده‌های نیازمند توزیع شود.

وی همچنین به برنامه حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان برای تامین جهیزیه نیازمندان اشاره کرد و بیان داشت: در این زمینه با مدیران شرکت‌های نفتی مذاکره و موافقت‌های اولیه اخذ شد تا این شرکت‌ها در تامین جهیزیه زوج‌های جوان مشارکت داشته باشند.


کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۲۰۶۰۰۴۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *