اخبار داغ

دوحادثه در کمتر از یک هفته در انابد/ بررسی میدانی توسط شهردار

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از ترشیز خوان، موانع ورودی بلوار در حال احداث ابتدای شهر انابد در کمتر از یک هفته دو موتور سیکلت را واژگون کرد. در این حادثه راکب موتور سیکلت از ناحیه سر دچار آسیب شد که توسط اورژانس شهرانابد به بیمارستان ولی عصر بردسکن منتقل شد. […]

اشتراک گذاری
06 اردیبهشت 1401
108 بازدید
کد مطلب : 144875

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از ترشیز خوان، موانع ورودی بلوار در حال احداث ابتدای شهر انابد در کمتر از یک هفته دو موتور سیکلت را واژگون کرد.

در این حادثه راکب موتور سیکلت از ناحیه سر دچار آسیب شد که توسط اورژانس شهرانابد به بیمارستان ولی عصر بردسکن منتقل شد.

یکی از عوامل اورژانس حاضر در این صحنه گفت: در همین نقطه، این حادثه سومی است که من در محل حادثه حاضر شدم.

وی بیان داشت: ظاهرا تا جان یک شهروند گرفته نشود مسئولان فکری به حال روشنایی ورودی بر نخواهند داشت.
ضمن اینکه پروژکتورهای دور میدان نیز بجای روشنایی بیشتر نور داخل چشم رانندگان است.

خبر حادثه بلوار ورودی ابتدای شهر انابد رسانه‌ایی شد؛ بلافاصله بعد از انتشار خبر حادثه واژگونی موتور سیکلت در ورودی شهرانابد، حمید عِمارلو شهردار و رضا بی‌نیاز عضو شورای شهر برای بررسی وضعیت در این مکان حضور پیدا کردند.

شهردار انابد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ترشیز خوان؛ گفت: علی رغم مشکلات مالی موجود اولویت کار مجموعه مدیریت شهری اتمام پروژه های نیمه تمام سطح شهر بود لذا تکمیل پروژه ورودی شهر از سمت بردسکن با توجه به ترافیک بالا در دستور کار شهرداری قرار گرفت و اجرای میدان و بلوار تکمیل شد.

عمارلو بیان داشت: با کمک حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده محترم شهرستان پروژه روشنایی این مسیر تامین اعتبار شده و هم اکنون در حال برگزاری تشریفات اداری و برگزاری مناقصه است.

شهردار انابد بعداز بازدید از نقاط تاریک این بلوار دستورات لازم برای تامین موقت روشنایی در ورودی تا اجرای پروژه روشنایی بلوار را داد و ضمن تشکر از همراهی و صبوری شهروندان در اجرای پروژه های عمرانی خواستار توجه بیشتر به علائم ترافیکی و هشدارهای موجود شد.

وی ابراز امیدواری کرد با تسریع در روند تکمیل پروژه شاهد حوادث ناگوار در شهرانابد نباشیم.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۲۰۶۰۰۲۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *