اخبار داغ

معاون شهردار اصفهان خبر داد: کمک ۸۰ درصدی دولت برای خرید ۱۷۳ اتوبوس

معاون مالی اقتصادی شهردار اصفهان گفت: سال گذشته به‌رغم مشکلات مالی، ۱۷۳ دستگاه اتوبوس خریداری کردیم که دولت نیز در این راستا در تأمین ۸۰ درصد هزینه‌ها به ما کمک کرد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری ارمغان شهر، محسن رنجبر امروز _یکشنبه، چهارم اردیبهشت‌ماه_ در صحن علنی شورای اسلامی […]

اشتراک گذاری
04 اردیبهشت 1401
67 بازدید
کد مطلب : 144810

معاون مالی اقتصادی شهردار اصفهان گفت: سال گذشته به‌رغم مشکلات مالی، ۱۷۳ دستگاه اتوبوس خریداری کردیم که دولت نیز در این راستا در تأمین ۸۰ درصد هزینه‌ها به ما کمک کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری ارمغان شهر، محسن رنجبر امروز _یکشنبه، چهارم اردیبهشت‌ماه_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بر اساس تصمیمات گرفته شده در حال تقویت مدهای حمل‌ونقل عمومی هستیم، اظهار کرد: از روز گذشته، مترو در روزهای جمعه نیز به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

وی ادامه داد: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان باید تمام ظرفیت‌های حمل‌ونقل از جمله مترو، تاکسی و اتوبوس را با هم ترکیب کند تا از کنار هم قرار گرفتن آن‌ها، شهروندان از خدمات‌رسانی مطلوبی در حوزه حمل‌ونقل عمومی برخوردار شوند.

معاون مالی اقتصادی شهردار اصفهان با بیان اینکه نگهداری سیستم حمل‌ونقل عمومی هزینه‌بر است، تصریح کرد: سال گذشته به رغم وجود مشکلات مالی، ۱۷۳ دستگاه اتوبوس خریداری کردیم که دولت نیز در تأمین ۸۰ درصد هزینه‌ها کمک کرد.

وی با تاکید بر اینکه بازسازی اتوبوس‌ها در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم که زیرساخت‌ها را برای آینده توسعه دهیم تا خدمت‌رسانی مطلوبی در حوزه حمل‌ونقل عمومی به شهروندان ارائه شود.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۲۰۴۰۰۷۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *