اخبار داغ

زخم‌های پرونده سازی‌های مدیریت شهری گذشته همچنان پابرجاست/جای ظالم و مظلوم عوض شده

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از سرویس شورای شهر افق تهران، سید احمد علوی، عضو شورای ششم شهر تهران در واکنش به توییت حناچی، شهردار سابق تهران در تذکری در ابتدای جلسه شصتم شورای ششم شهر تهران گفت: ای کاش ایشان این توییت در خصوص نیروی انسانی را منتشر نمیکردند و ما هم اجازه […]

اشتراک گذاری
04 اردیبهشت 1401
166 بازدید
کد مطلب : 144802

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از سرویس شورای شهر افق تهران، سید احمد علوی، عضو شورای ششم شهر تهران در واکنش به توییت حناچی، شهردار سابق تهران در تذکری در ابتدای جلسه شصتم شورای ششم شهر تهران گفت: ای کاش ایشان این توییت در خصوص نیروی انسانی را منتشر نمیکردند و ما هم اجازه می دادیم آنچه در ۴ سال گذشته بر پرسنل شهری گذشت، در دلها بماند.

وی تاکید کرد: مجبور هستم نکاتی را از دوره گذشته مطرح کنیم. آقای حناچی بسیاری از پرسنل شهرداری و حتی برخی از اعضای شورای فعلی زخم خورده برخوردهای سیاسی مدیریت شهری سابق هستند.

علوی به پرونده سازی های مختلف در ۴ سال گذشته برای پرسنل اشاره کرد و افزود: این پرونده ها از روی توهمات ذهنی برای پرسنل با عناوینی همچون «در ستاد فلانی کار کرده» «حزب اللهی هست» «با فلانی در اینستاگرام عکس داشته» و سایر موارد اینچنینی تا آنجا که صدای برخی از همفکران خودتان هم درامده بود.

وی با اشاره به تعدیل ۳ هزار نفری در دوره گذشته مدیریت شهری یاد اور شد: این تعدیل را با افتخار بنر کردید.
عضو شورای شهر تهران خطاب به مدیران شهری دوره قبل گفت: این موارد سبب می شود تا هرکسی حق اظهار نظر در خصوص نیروی انسانی داشته باشد، اما شما مدیران گذشته نخواهید داشت.

وی در توصیه هایی به مدیران فعلی شهری گفت: این کاری که در دوره گذشته با ما پرسنل شهرداری کردند بد، غیر انسانی و غیر اسلامی بود؛ ما به عنوان مدیران انقلابی حق تکرار و ایجاد دسته بندی سیاسی و جناحی را نداریم.

علوی یادآور شد: اولین و اصلی ترین اصل این است که همه ما پرسنل، سرمایه شهرداری هستیم.

وی ادامه داد: وقتی شفاف عمل نکنیم و به وقت برای پاسخگویی وارد نشویم جای ظالم و مظلوم عوض می شود. سکوت ما برای حدود ۵۰ نفر که مشخص هم هست علت اتفاقات رخ داده چه بوده، موجب شده تا جای ظالم و مظلوم عوض شود.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در مورد همین تعداد محدود و همان هزار نفری که در روزهای آخر مدیریت قبل جذب شده و مورد اعتراض پرسنل نیز هستند، اگر مسایل اداری و گزینشی اجازه می دهد با رافت برخورد کنید.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۲۰۴۰۰۵۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *