اخبار داغ

کشف ۳۲۷ کیلوگرم تریاک در اندیمشک

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک از کشف ۳۲۷ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان خوزستان، کریم صحرایی در گفتگو با مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خوزستان، گفت: امروز جمعه دوم اردیبهشت ماه، در پی اقدام اطلاعاتی مشترک بین […]

اشتراک گذاری
03 اردیبهشت 1401
102 بازدید
کد مطلب : 144778

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک از کشف ۳۲۷ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان خوزستان، کریم صحرایی در گفتگو با مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خوزستان، گفت: امروز جمعه دوم اردیبهشت ماه، در پی اقدام اطلاعاتی مشترک بین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اندیمشک و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان یک دستگاه کامیون حامل کاغذ که مبدا حرکت آن استان فارس بوده و در بار خود مواد مخدر حمل می کرد، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در مسیر مواصلاتی اندیمشک به اهواز و در نزدیکی شهر آزادی توقیف شد.

وی ادامه داد: پس از بازرسی ماموران پلیس از این کامیون، مقدار ۳۲۷ کیلوگرم مواد مخدر از این کامیون که به طور ماهرانه‌ای توسط سوداگران مرگ در کامیون جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

صحرایی افزود: در این راستا راننده کامیون دستگیر و خودروی وی نیز توقیف شد و متهم پس از تفهیم اتهام با قرار مناسب روانه زندان شد.


کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۲۰۳۰۰۸۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *