اخبار داغ

اینهمه اصرار و مستندسازی مجازی سرپرست رد صلاحیت شده شهرداری برای اثبات خدمت ؟!

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری عصر اولین ها، در این دنیای پیچیده وبی رحم، یک کلیپ، یا یک عکس، می توانند انقلابی در وجدان ها و عقل ها و اندیشه ها، ایجاد کنند. می توانند چشم ها را بگریانند، بغض ها را بترکانند، صداها رابلرزانند وقلم ها را مسحور […]

اشتراک گذاری
02 اردیبهشت 1401
50 بازدید
کد مطلب : 144716

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری عصر اولین ها، در این دنیای پیچیده وبی رحم، یک کلیپ، یا یک عکس، می توانند انقلابی در وجدان ها و عقل ها و اندیشه ها، ایجاد کنند. می توانند چشم ها را بگریانند، بغض ها را بترکانند، صداها رابلرزانند وقلم ها را مسحور و مجذوب خود کنند.

اینگونه عکس ها وفیلم های ماندگار، در کشور ما به کثرت وجود دارند. از جانفشانی های مردم درانقلاب اسلامی، تا جنگ تحمیلی ودر همه بحران ها وحوادث پیش آمده مانند زلزله وسیل وبیماری کرونا.

نکته حائز اهمیت اینجاست که خادمان واقعی ملت وتشنگان خدمت ، درهمه برهه ها و محنت ها، همیشه از دوربین گریزانند. وبسیاری از جانفشانی های صادقانه، بدلیل سلامت نفس و نیت خالصانه ی این قهرمانان واقعی، توسط هیچ دوربینی ثبت وضبط نشد.
آنچه که هر محقق وپژوهشگری را سر به تعظیم قرار می دهد؛ نگاه و اقدام، اسلام دوستی ، ایران وایرانی دوستی، با لحاظ، همه رنگ ها و زبان ها و استان ها در گفتار و رفتار خادمان واقعی بود. نه اختلافی ایجاد کردند و نه تفرقه وتبعیضی. ذره ای از حب ریاست و کرسی نشینی و سود جویی و برنامه ریزی دنیوی در درون نازنینشان نبود.
اکنون ودر این زمانه ی عجیب، باید از سرپرست شهرداری مسجدسلیمان که جهت تصدی سمت شهرداری این شهر نیز انتخاب شده و یک مرحله در انتخابات شورای شهر رد و یک مرحله دیگر هم در طی چند روزه گذشته نیز رد شده است و مجددا اعضای شورا رای به اصرار زده آند سوال کنیم، اینهمه رقابت برای اثبات ادعای خدمت به چه منظور وبرای چیست؟
چرا دوست دارید رو به دوربین باشید؟
اینهمه مستند سازی اثبات خدمت در فضای مجازی برای چیست؟
چرا بعنوان مسئول تا احقاق حقی نمودید و یا وظیفه اداری خودتان را انجام میدهید، عکس ها و فیلم ها، با کلی تعریف و تمجید، به همه ی عالم وآدم، مخابره می کنید و اینهمه علاقه ی به ذکر نام ونشان برای چیست؟
چرا؟ برای به << اصطلاح >> بزرگ و مشهور و محبوب و مردمی و قهرمان نشان دادن خودتان اینهمه تبلیغات میکنید؟
مگر این آیه از قرآن را نخوانده اید؟
ألم یعلم بانَّ الله یری. ترجمه: مگر نمی دانید که خداوند می بیند؟

مردم تشنگان خدمت را از شیفتگان قدرت، تشخیص می دهند. اگر هم ، بعلت تحریف وتزویر اشتباه کردند؛ به سرعت اشتباهشان را اصلاح می کنند.
《ما کان لله ینمو》 یعنی اینکه هرچیزی که خالصانه برای خدا باشد رشد و نمو می کند. بنابراین زیاد نگران مخفی ماندن خدماتتان نباشید.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۲۰۲۰۰۱۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *