اخبار داغ

افتتاح چهار پروژه ورزش کارگری استان یزد در هفته دولت

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در آیین اختتامیه اولین المپیاد ورزشی کارگران استان یزد از افتتاح و بهره برداری از پروژه های ورزشی در شهرستان های اردکان، ابرکوه، بافق و یزد در هفته دولت از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به یزد خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل […]

اشتراک گذاری
31 فروردین 1401
100 بازدید
کد مطلب : 144669

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در آیین اختتامیه اولین المپیاد ورزشی کارگران استان یزد از افتتاح و بهره برداری از پروژه های ورزشی در شهرستان های اردکان، ابرکوه، بافق و یزد در هفته دولت از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری طلوع یزد، آئین اختتامیه اولین المپیاد ورزش کارگری استان یزد با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل ورزش و جوانان، برخی از مسئولین و جمعی از کارگران شریف استان برگزار و از نفرات برتر تجلیل بعمل آمد.
محمدرضا فلاحتی، در ابتدای این مراسم از مدیر فولاد آلیاژی یزد به عنوان حامی این المپیاد ورزشی تقدیر و تشکر کرد و افزود: با توجه به اینکه کارگران در برخی مشاغل نمی توانند به راحتی در برنامه های ورزشی شرکت کنند، توانستیم در قالب المپیاد ورزش کارگری برای اولین بار در استان ورزش را به واحدهای تولیدی ببریم و فرصت مسابقه را به این عزیزان بدهیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: مسابقات این المپیاد از مهرماه ۱۴۰۰ ویژه آقایان و بانوان کارگر، فرزندان کارگر و کارگران کم بینا و نابینای استان آغاز و در اسفند ماه با انجام مسابقات در مرحله استانی و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع، کارفرمایان ۲۱ شرکت و کارخانه تولیدی از این المپیاد استقبال کردند و مسابقات با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد و از سوی فدراسیون ورزش کارگری و وزارت کار و تعاون و رفاه اجتماعی مورد استقبال قرار گرفت و یزد توانست الگوی سایر استان ها در ایجاد شور و نشاط کارگران و ابتکار عمل در توسعه ورزش کارگری باشد.
وی تصریح کرد: مجموعه های ورزش کارگری استان سهم قابل توجهی در سرانه ورزشی استان دارند و برای توسعه این امر به چند مجموعه ورزشی نیمه تمام در سفر سال گذشته رئیس جمهور به یزد اعتبارات خوبی داده شد؛ در هفته دولت ۱۴۰۱ استخر مجموعه ورزش کارگری اردکان، احداث سالن مجموعه ورزشی شهرستان ابرکوه، قسمتی از مجموعه ورزشی شماره یک شهرستان یزد و پروژه مجموعه ورزشی شهرستان بافق افتتاح می شود.
این مقام مسئول استان با تقدیر و تشکر از کارگران شرکت کننده در برنامه های ورزشی و نیز کارفرمایان فعال در امر ورزش استان اظهار کرد: کارگران یزدی تاکنون در مسابقات قهرمانی کارگران کشور دست به کارهای بزرگی زده اند و در مسابقات اعزامی در سال گذشته موفق به کسب ۶ مقام اول، ۴ مقام دومی و ۳ مقام سومی در بخش انفرادی و دو طلا در بخش تیمی شده اند؛ امیدواریم این عزیزان در مسابقات ملی و بین المللی نیز خوش بدرخشند.
گفتنی است در این مراسم برنامه های همچون اجرای موسیقی، اجرای حرکات نمایشی، تجلیل از برترین ها و کادر برگزاری المپیاد و همچنین تجلیل از فرزند شهید مدافع حرم اجرا شد و یک شب برمحمدرضا فلاحتیای و با نشاط برای جامعه شریف کارگری رقم خورد.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۱۳۱۰۰۶۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *