اخبار داغ

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان مطرح کرد؛ احتمال بازگشت خاموشی‌ها در روزهای گرم سال

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با بیان اینکه اکنون برنامه‌ای برای اعمال خاموشی‌ مشترکان خانگی نداریم، گفت: برنامه مدیریت بار و مصرف صنایع اصفهان از ابتدای اردیبهشت ماه اجرا خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از ارمغان شهر، محمدرضا نوحی اظهار داشت: استان اصفهان نزدیک به ۱۵۰۰ مگاوات کمبود انرژی […]

اشتراک گذاری
30 فروردین 1401
61 بازدید
کد مطلب : 144634

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با بیان اینکه اکنون برنامه‌ای برای اعمال خاموشی‌ مشترکان خانگی نداریم، گفت: برنامه مدیریت بار و مصرف صنایع اصفهان از ابتدای اردیبهشت ماه اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از ارمغان شهر، محمدرضا نوحی اظهار داشت: استان اصفهان نزدیک به ۱۵۰۰ مگاوات کمبود انرژی دارد که باید آن را با مدیریت بار و مدیریت مصرف صنایع جبران کرد.

وی ادامه داد: اگر با صنایع توافق شود هیچ گونه برنامه خاموشی برای مشترکان خانگی در حال حاضر نداریم اما اگر مسائل دیگری مانند گرمای هوا و کمبود انرژی در سطح کشور به وجود آید آن زمان برنامه ریزی برای خاموشی‌های خانگی نیز خواهیم داشت.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با بیان اینکه روز گذشته دراین باره جلسه‌ای در استان برگزار شد، افزود: قرار است که تا پایان هفته وزارت نیرو با وزارت صمت توافقی داشته باشند و برنامه آن به ادارات برق منطقه‌ای ارسال شود.

نوحی با بیان اینکه مدیریت بار و مصرف برای صنایع بزرگ استان از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری اعمال خواهد شد، خاطرنشان کرد: اکنون هیچ برنامه خاموشی برای مشترکان خانگی در دستور کار نیست اما اگر مسائلی مانند گرمای شدید هوا، افزایش پیک مصرف و کمبود تولید داشته باشیم آن زمان برای اعمال خاموشی مشترکان خانگی نیز برنامه‌ریزی خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۱۳۰۰۰۷۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *