اخبار داغ

دادستان دزفول خبر داد: کمک ۲۳ میلیارد ریالی انجمن حمایت از زندانیان در سال گذشته

دادستان شهرستان دزفول از کمک ۲۳ میلیارد ریالی انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان طی سال گذشته خبر داد و گفت: امیدواریم این کمک های خیرخواهانه در سال جاری افزایش یابد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان خوزستان، مهدی آماده در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان […]

اشتراک گذاری
30 فروردین 1401
73 بازدید
کد مطلب : 144595

دادستان شهرستان دزفول از کمک ۲۳ میلیارد ریالی انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان طی سال گذشته خبر داد و گفت: امیدواریم این کمک های خیرخواهانه در سال جاری افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان خوزستان، مهدی آماده در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، ضمن عرض تبریک سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)، گفت: امیدواریم بتوانیم از برکات این جلسه در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و محکومان مالی شهرستان دزفول استفاده کنیم.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دزفول در سال گذشته، کل هزینه‌های انجام شده توسط این انجمن را مبلغ ۲۳ میلیارد و ۲۹۲ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: انتظار داریم با سخاوتمندی خیران عزیز، این فرهنگ مومنانه در سطح شهرستان بیش از پیش ترویج شود.

کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۰۱۳۰۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *