اخبار داغ

کیفرخواست عاملین قتل زن جوان اهوازی صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز از صدور کیفرخواست برای عوامل قتل زن جوان اهوازی که بهمن ماه سال گذشته به قتل رسیده بود، خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان خوزستان، صادق جعفری چگنی اظهار کرد: به دنبال وقوع قتل زن جوان اهوازی و […]

اشتراک گذاری
29 فروردین 1401
90 بازدید
کد مطلب : 144550

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز از صدور کیفرخواست برای عوامل قتل زن جوان اهوازی که بهمن ماه سال گذشته به قتل رسیده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان خوزستان، صادق جعفری چگنی اظهار کرد: به دنبال وقوع قتل زن جوان اهوازی و انتشار تصاویری از اقدام قاتل به نمایش عمل فجیع خود در یکی از خیابان‌های شهر، عوامل این قتل دستگیر و موضوع در دادسرای این شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: با تکمیل تحقیقات با رسیدگی فوق‌العاده توسط بازپرس ویژه قتل مرکز استان، کیفرخواست وباتوجه به شکایت اولیا دم در خصوص متهمان ازحیت جنبه خصوصی ومطالبه قصاص واقداماتی مجرمانه دیگر متهمین دراخلال نظم عمومی وحریحه دار کردن احساسات مردم ،صادروتقاضای اشد مجازات گردید و پرونده جهت ادامه رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان ارسال شد.وی افزود تامین امنیت و آرامش روانی جامعه وبرخورد قاطع با مجرمین از الویت های دادسرای عمومی و انقلاب استان خوزستان می باشد.

کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۱۲۹۰۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *