اخبار داغ

مخابرات منطقه یزد پیشگام کمترین مدت زمان پاسخگویی به شکایت‌های مردمی

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری صبح ساباط؛ بر اساس آخرین ارزیابی معاونت تنظیم مقررات مخابرات ایران در خصوص ارزیابی شاخص های عملکردی به شکایت ها، اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مخابرات منطقه یزد در شاخص پاسخگویی به شکایات مردمی در بین مخابرات مناطق کشور،رتبه نخست را به خود […]

اشتراک گذاری
29 فروردین 1401
67 بازدید
کد مطلب : 144535

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری صبح ساباط؛ بر اساس آخرین ارزیابی معاونت تنظیم مقررات مخابرات ایران در خصوص ارزیابی شاخص های عملکردی به شکایت ها، اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مخابرات منطقه یزد در شاخص پاسخگویی به شکایات مردمی در بین مخابرات مناطق کشور،رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

در ارزیابی صورت گرفته در اسفند ماه سال گذشته ، ۷۱۰۰ فقره شکایت در مناطق کشور پاسخگویی و بارگزاری شد که از این تعداد ۴۴ شکایت مربوط به استان یزد می باشد.

شایان ذکر است؛ شاخص تعیین شده در این ارزیابی ۱/۲۸روز تعیین شده است که اداره بازرسی مخابرات منطقه یزد به طور میانگین ۰/۲۲از روز به در خواست ها و شکایات مردمی پاسخ داد.

گفتنی است؛ قطع ارتباط، ارائه خدمات نامطلوب پشتیبانی، عدم تضمین کیفیت سرویس ارائه شده، عدم ثبت نام و واگذاری تلفن ثابت، عدم تامین کابل و تجهیزات سرقت شده جز بیشترین موارد مطرح شده شکایتی می باشد.

مشترکان مخابرات منطقه یزد می‌توانند هرگونه پیشنهاد، مشکل و شکایات خود را با تماس با شماره ۲۰۲۱ یا ثبت شکایت در سامانه bazresi.tci.ir اطلاع دهند تا به آنها در کوتاهترین زمان رسیدگی شود.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۱۲۹۰۰۷۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *