اخبار داغ

استان یزد قطب پرورش اسب اصیل عرب

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری طلوع یزد، خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری ،جلسه ای باحضور پورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان استان ، هاشمی معاون توسعه ورزش این اداره کل ، ابوطالبی رئیس هیات سوارکاری استان و نائب رئیس بانوان و دبیر هیات استان برگزار و پیرامون مسائل کلی سوارکاری بحث […]

اشتراک گذاری
29 فروردین 1401
156 بازدید
کد مطلب : 144531

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری طلوع یزد، خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری ،جلسه ای باحضور پورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان استان ، هاشمی معاون توسعه ورزش این اداره کل ، ابوطالبی رئیس هیات سوارکاری استان و نائب رئیس بانوان و دبیر هیات استان برگزار و پیرامون مسائل کلی سوارکاری بحث و تبادل نظر گردید.

خلیلی در این نشست افزود: ایجاد اشتغال، فراهم کردن زمینه های محتلف برای گذران مثبت اوقات فراغت و ترویج ورزش و جذب گردشگر یکی از دغدغه های مسوولین است و برای آن سرمایه گذاری های زیادی می شود که می توان با سرمایه گزاری بر روی رشته سوارکاری می توان بسیاری از این دغدغه ها را مرتفع کرد.

صنعت اسب پتانسیل بالایی در اشتغال زایی دارد

وی  گفت: خوشبختانه یزد دارای پتانسیل و ظرفیت زیادی در رشته سوارکاری است و زیرساخت مناسب جهت تقویت و گسترش هرچه بیشتر این رشته وجود دارد.

وی با بیان اینکه یزد مهم اسب اصیل عرب است و اقدامات خوبی در توسعه این رشته صورت گرفته است بیان داشت: انتظار می رود با حمایت های مسئولین و مجتمع سوارکاری صفاییه یزد بعد از مدت ها ساماندهی شود و زمینه توسعه و تربیت نیروهای مستعد فراهم شود تا در بحث قهرمانی نیز پیشتاز باشید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد هم در این نشست گفت: رشته سوارکاری در استان یزد بسیار پرمخاطب و علاقمندان زیادی دارد که باید با توجه به وجود شمار زیادی اسب در این استان و اینکه شهرجهانی مقصد زیادی از گردشگران است ، بروی صنعت گردشگری اسب کار و برنامه ریزی شود.

پورسلمان افزود: تلاش می کنیم تا با مترفع شدن مسائل و مشکلات موجود ، هیات استان یزد با کمترین دغدغه به فعالیت های خود بپردازد و انتظار داریم با همدلی و تعامل نسبت به توسعه رشته سوارکاری گام برداشته شود.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۱۲۹۰۰۶۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *