اخبار داغ

هنرمندان یزد در عرصه جهاد تبیین در حوزه های ملی و بین المللی اثرگذار باشند

عابدی با اشاره به نقش هنرمندان در جامعه گفت: هنرمندان بایستی در عرصه جهاد تبیین در حوزه های ملی و بین المللی اثرگذار باشند. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری طلوع یزد ، احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در مراسم دیدار اصحاب فرهنگ و هنر با استاندار […]

اشتراک گذاری
28 فروردین 1401
57 بازدید
کد مطلب : 144462

عابدی با اشاره به نقش هنرمندان در جامعه گفت: هنرمندان بایستی در عرصه جهاد تبیین در حوزه های ملی و بین المللی اثرگذار باشند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری طلوع یزد ، احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در مراسم دیدار اصحاب فرهنگ و هنر با استاندار یزد گفت: امروز در شرایطی هستیم که اقتصاد و معیشت بیشتر از گذشته بر همه شئون زندگی ما سایه افکنده و اقشار و صنوف مختلف را درگیر خود کرده است.
وی افزود: بیماری کرونا نیز باعث تعطیلی بسیاری از فعالیت ها در جامعه شد که رکود در اصناف و مشاغل مختلف را به همراه داشت اما در این میان قشر فرهنگ و هنر بیشتر از اقشار دیگر جامعه متضرر شدند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ادامه داد: بسیاری از این مشکلات و ناملایمتی ها باعث نشد که هنرمندان از راه خود صرف نظر کنند و راهشان را ادامه دادند و امروز نیز هنر مسئولان حمایت از این قشر است و امیدواریم بتوانیم با تعدد رویدادهای فرهنگ و هنری بار دیگر شاهد رونق در حوزه فعالیت های فرهنگی و هنری باشیم.
عابدی بیان کرد: هنرمندان ما در عرصه جهاد تبیین می توانند اثر گذار باشند زیرا دل در گرو فرهنگ ایرانی و اسلامی و انقلاب دارند و می توانند رقم زننده بسیاری از اتفاقات خوب و ثبت کننده آثار خوب در عرصه های ملی و بین المللی باشند.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۱۲۸۰۰۳۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *