اخبار داغ

پیام تبریک دبیر جمعیت ایثارگران استان خوزستان به دکتر حمیدی نژاد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به به نقل از دیدارنیوز، دبیر جمعیت ایثارگران استان خوزستان طی پیامی انتصاب مسعود حمیدی نژاد را به سمت مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان خوزستان تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم معلمی،شغل انسان سازی است» امام خمینی(ره) برادر گرامی جناب آقای دکتر […]

اشتراک گذاری
26 فروردین 1401
77 بازدید
کد مطلب : 144387

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به به نقل از دیدارنیوز، دبیر جمعیت ایثارگران استان خوزستان طی پیامی انتصاب مسعود حمیدی نژاد را به سمت مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان خوزستان تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

معلمی،شغل انسان سازی است» امام خمینی(ره)

برادر گرامی جناب آقای دکتر حمیدی نژاد
مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان خوزستان

بدون شک رشد و توسعه جامعه انسانی در‌ خواستگاه آموزش و پرورش رقم می خورد و اجرای فرامین حضرت امام (ره) و بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری مبنی بر جوان گرایی و تمدن سازی به دست نیروهای کارآمد، دلسوز و جهادی اهم انتظارات مردم و نظام از مدیرانی است که به مسئولیت منتصب می شوند.

بدین وسیله؛ انتصاب بجا و شایسته جنابعالی که نشان از درایت، لیاقت و توانمندی شما را دارد از طرف جمعیت ایثارگران استان خوزستان از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض می کنم و از درگاه ایزد منان برای شما برادر بزرگوار عمر با عزت و خدمت خالصانه را آرزومندم.

علی سلیمانی
دبیر جمعیت ایثارگران استان خوزستان


کد خبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۱۲۶۰۰۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *