اخبار داغ

تامین و توسعه  زیرساخت‌های ورزشی برای بانوان میبدی پیگیری شود

امام جمعه میبد گفت: همه دستگاه‌های اداری و بخش‌های خصوصی و صنایع باید با مهم دانستن ورزش و با داشتن پیوست و رویکرد فرهنگی و اجتماعی در این حوزه به خصوص در تامین زیرساخت‌های ورزشی برای بانوان اهتمام ویژه داشته باشند. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری بام میبد، آیت الله […]

اشتراک گذاری
21 فروردین 1401
78 بازدید
کد مطلب : 144134

امام جمعه میبد گفت: همه دستگاه‌های اداری و بخش‌های خصوصی و صنایع باید با مهم دانستن ورزش و با داشتن پیوست و رویکرد فرهنگی و اجتماعی در این حوزه به خصوص در تامین زیرساخت‌های ورزشی برای بانوان اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری بام میبد، آیت الله علیرضا اعرافی روز پنجشنبه در نشست با مسئولان و فعالان ورزش استان یزد و شهرستان افزود: متاسفانه هنوز برای تامین زیر ساخت‌های ورزشی و سلامت برای بانوان  اقدامات اساسی انجام نشده و باید همه بانوان و همه اقشار مردم از زیرساختهای ورزش ، سلامت و نشاط  بهره مند شوند و با  رعایت معیارهای فرهنگی و اخلاقی نسبت به ورزش کردن و سلامتی توجه ویژه داشته باشند.

وی با تاکید بر تامین عادلانه زیرساخت‌های ورزشی خاطرنشان کرد: همه مردم باید درمنطقه‌های مختلف شهر متناسب با منطقه خود از زیرساختهای ورزشی بهره‌مند و به امکانات ورزشی دسترسی داشته باشند.

سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی هم با بیان روند تخصیص اعتبارات به حوزه ورزش گفت: مجموعه اداره‌ها و سازمان‌ها به خصوص شهرداری باید همانند سپاه و بسیج نسبت به حوزه ورزش و فراهم کردن زیرساختهای ورزشی توجه ویژه داشته باشند و همچنین اعتبارات خیری شهرستان نیز به سمت این حوزه سوق داده شود.

سید جمال سجادی پور سرپرست فرمانداری میبد هم گفت: بعد از حوزه فرهنگی اعتبارات خیری در حوزه ورزش هزینه شده و پروژه‌های خوبی به ثمر رسیده است و از اولویتهای شهرستان در سال ۱۴۰۱ نیز فراهم کردن فضاها و زیرساخت‌ها از جمله احداث استودیوی ورزشی در شهرستان ، تکمیل پیست دوچرخه سواری و سالن ورزشی شهیدیه و اجرای عملیات  سالن ورزشی بفروییه  در دستور کار قرار گرفته‌است.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان یزد هم گفت: ورزش و جوانان استان یزد در سال ۱۴۰۱ نسبت به شناسایی پروژه‌های ورزشی نیمه تمام ۶۰ درصد تکمیل شده و تکمیل آنها با ایجاد صندوق مسئولیتهای اجتماعی در سراسر اهتمام ویژه دارد.

علیرضا پورسلمان ادامه داد: شناسایی بستر توسعه ورزش در دستور کار قرار گفته و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی استاندارد و ظرفیت داشتن بیش از ۲ تیم ورزشی فوتبال در میبد و سایر شهرهای استان نیز با تامین اعتبار  از منابع مختلف و همکاری همه محقق می‌شود.

وی بر لزوم حمایت و پشتیبانی از تیم‌های ورزشی به صورت پایه‌ای و  برای ادامه یافتن فعالیت‌های ورزشی جوانان و حضور آنها در لیگ های برتر تاکید کرد.

محمد رضا زارع رییس اداره ورزش و جوانان میبد هم با ارایه فعالیت‌ها و مسابقه‌ها و اعزام‌های  ورزشی انجام شده و بیان اولویتهای ورزشی سال درخواست مصوب شدن تامین اعتبارات پیش بینی شده برای تکمیل پروژه‌ها کرد و کمبود تشکل‌های حمایت کننده و فعالیت تنها یک تشکل شناسنامه دار در حوزه ورزش را یادآور شد.

هم اکنون سه هزار نفر ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و در مجموع  حدود ۱۰ هزار ورزشکار در میبد فعالیت دارند و مرکز این شهرستان ۱۰۷ نفری در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.

د خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۱۲۱۰۰۶۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *