اخبار داغ

بازدید شهردار اهواز و مدیران ارشد استان از پروژه های عمرانی سطح شهر

صبح امروز ۲۰ فروردین ماه، رضا امینی شهردار اهواز به همراه خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و محمودی رییس شورای اسلامی شهر و سایر مدیران ارشد استان از اقدامات و پروژه های عمرانی سطح شهر با هدف هماهنگی بین بخشی بازدید کرد. شهردار اهواز در این بازدید ضمن اشاره به هماهنگی و انسجام تیمی […]

اشتراک گذاری
20 فروردین 1401
70 بازدید
کد مطلب : 144107

صبح امروز ۲۰ فروردین ماه، رضا امینی شهردار اهواز به همراه خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و محمودی رییس شورای اسلامی شهر و سایر مدیران ارشد استان از اقدامات و پروژه های عمرانی سطح شهر با هدف هماهنگی بین بخشی بازدید کرد.

شهردار اهواز در این بازدید ضمن اشاره به هماهنگی و انسجام تیمی موجود بر همکاری همه جانبه میان دستگاه‌های خدمات‌رسان تاکید کرد و گفت: چراغ گذاری معابر در دست احداث در منطقه دو کیانشهر و کیان آباد و همچنین ساخت و سازهای جدیدی که نیازمند روشنایی هستند از مواردی اند که دستگاه های ذیربط اعم از شهرداری و شرکت ها و موسساتی که باید وظایف اجتماعی خود را در ارتباط با شهروندان انجام دهند، مورد توجه قرار بگیرند.

وی افزود: جابجایی تاسیسات شهری جهت تغییر در وضعیت منطقه و همچنین جلوگیری از نخاله برداری از دیگر تدابیر مهمی است که باید در راس کارها به آن اهتمام ویژه داشت تا هرچه زودتر این پروژه ها به مرحله بهره‌برداری برسند.

امینی تصریح کرد: به منظور رفع مغایرت های موجود در سیستم یکپارچه مدیریت فاضلاب اهواز، جلسات متعددی با مدیران آبفا و استان و اعضای شورای اسلامی داشتیم و نظراتی علیرغم اهمیت طرح بزرگ ملی فاضلاب شهر اهواز که نگاه حاکمیت و استان هم به آن است، داده شده و مقرر شده است نحوه عملکرد پیمانکاران به گونه ای باشد که از مردم سلب آسایش نشود.

وی در پایان از همکاری همه جانبه شهرداری با آبفامشروط بر اینکه همزمان با اقدامات عمرانی و لوله گذاری و اجرای طرح جامع شبکه فاضلاب شهری آبفا بایداقدام به ترمیم و بازسازی و برگشت به حالت اولیه معابر شهری مخصوصاً معابری که پرتراکم است بنماید، خبر داد.

در ادامه خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یکی از چالشهای پروژه های عمرانی شهری را طولانی شدن روند اجرایی پروژه ها دانست و گفت: مشکلاتی که با بعضی از تاسیسات دستگاه‌های خدمات‌رسان دیگر نظیر آبفا و شرکت توزیع برق وجود دارد در حال حاضر مرتفع شده که انشالله بعد از حل مشکلات موجود این پروژه ها به مرحله بهره برداری برسد.

خانچی افزود: بخشی از پروژه ها مانند میدان شهید بندر ( همان چهار شیر )تا خرداد ماه و بخش عمده ای از پروژه دانشگاه چمران در شهریور ماه به مرحله بهره برداری می رسد.

*معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان عنوان کرد: اراده مجموعه حاکمیتی و استانی براین است که پروژه های نیمه کاره در اسرع وقت به اتمام برسند.*

*وی با بیان اینکه طولانی شدن اتمام پروژه تقاطع غیر همسطح شهید کجباف قابل توجیه نیست، عنوان کرد: اراده ای که در بحث تکمیل و اجرای پروژه وجود دارد، قابل تحسین است و امیدواریم تا خرداد ماه بخش عمده آن به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیکی قرار بگیرد.*

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *