اخبار داغ

شعب ویژه رسیدگی به گرانی‌های بازار راه‌اندازی می‌شود

دادستان اهواز خاطرنشان کرد: شعب ویژه رسیدگی به گرانی‌های بازار راه اندازی می شود به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خوزستان، صادق جعفری چگنی در نشستی که امروز با حضور معاونین وی، مدیر کل تعزیرات و جمعی از مسئولان مرکز استان برگزار شد، اظهار داشت: عوامل […]

اشتراک گذاری
19 فروردین 1401
108 بازدید
کد مطلب : 144045

دادستان اهواز خاطرنشان کرد: شعب ویژه رسیدگی به گرانی‌های بازار راه اندازی می شود

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خوزستان، صادق جعفری چگنی در نشستی که امروز با حضور معاونین وی، مدیر کل تعزیرات و جمعی از مسئولان مرکز استان برگزار شد، اظهار داشت: عوامل اصلی افزایش قیمت کالاهای اساسی باید به سرعت شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شوند.

وی افزود: همچنین تخلفات برخی کشتارگاه‌ها طی روزهای ابتدای سال باید پیگیری و به نتیجه برسد تا از اتفاقات مشابه در مناسبت‌های دیگر ازجمله ماه مبارک رمضان پیشگیری شود.

جعفری چگنی گفت: معاونت حقوق عامه دادستاتی مکلف به پیگیری‌های قضایی در خصوص نظارت بیشتر و مستقیم سازمان‌های نظارتی بر عوامل توزیع کالاهای اساسی و برخورد جدی و قاطع با افراد متخلف در کوتاه‌ترین زمان است.

وی تصریح کرد: دادستانی مرکز استان با توجه به اهمیت معیشت مردم به‌طور مستمر بر حفظ حقوق مردم نظارت دارد و به‌صورت ویژه شعبی را به این جرائم اختصاص خواهد داد.

این کار گروه امروز جمعه ۱۹ فروردین ماه به ریاست دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به صورت فوق‌العاده تشکیل و به بررسی علل افزایش قیمت‌های اخیر در کالاهای اساسی مردم پرداخت.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۱۱۹۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *