اخبار داغ

۱۴۰۰ طلایی ترین سال برای فولاد خوزستان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری پل سفیدنیوز، آخرین سال قرن برای فولاد خوزستان یعنی سال ۱۴۰۰، طلایی ترین سال در تمامی ابعاد اجتماعی، اقتصادی، اشتغالزایی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و تولید و … بوده است و تمامی عناوین و افتخارات بزرگ و قابل تقدیر و در خوری را در […]

اشتراک گذاری
18 فروردین 1401
100 بازدید
کد مطلب : 144030

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری پل سفیدنیوز، آخرین سال قرن برای فولاد خوزستان یعنی سال ۱۴۰۰، طلایی ترین سال در تمامی ابعاد اجتماعی، اقتصادی، اشتغالزایی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و تولید و … بوده است و تمامی عناوین و افتخارات بزرگ و قابل تقدیر و در خوری را در این شرکت بزرگ می توانیم با بررسی اجمالی شاهد باشیم که بدون شک بخش عمده ای از این عناوین با تلاش کارگران، پرسنل، مدیریت و معاونین و … در این شرکت مهم و استراتژیک برای استان بدست آمده است.

اولین اتفاقی که در سال ۱۴۰۰ در فولاد خوزستان رخ داد جنبه ورزشی داشت و تیم فوتبال فولاد خوزستان با شکست تیم چند صد میلیاردی العین امارات توانست به مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

سپس در همین ماه امین ابراهیمی سکاندار هدایت شرکت فولاد خوزستان می شود و در آیین معارفه خود با اشاره به اینکه فولاد خوزستان رتبه دوم تولید فولاد کشور را در اختیار دارد و باید برای حفظ این رتبه طرح های توسعه ای متنوعی را تعریف و اجرا کند، افق و چشم انداز این شرکت را ترسیم کرد و امروز فولاد مردان می دانند می بایست در افق ۱۴۰۴ به تولید ۱۳.۵ تنی در فولاد برسند که معادل ۲۵ درصد تولید کشور است.

او همچنین در این مراسم معیشت پرسنل و کارگران را مهمترین دغدغه خود هیات مدیره عنوان کرده و گفته است که توجه به رفاه پرسنل و خانواده انان و همچنین بازنشستگان و دانشگاهیان و همچنین توجه به مسئولیت های اجتماعی به خصوص فعالیت در مناطق کم برخوردار برای فولاد خوزستان حائز اهمیت است.

سپس سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولعصیر (عج) با هیئت مدیره فولاد خوزستان دیدار می کند و فولاد خوزستان را سرامد کشور در تولید پایدار و مسئولیت های اجتماعی عنوان می کند و می گوید فولاد خوزستان در اشتغالزایی، محرومیت زدایی و رفع حاشیه نشینی و همچنین امنیت در تولید از فعالترین شرکت های کشور است.

کار در فولاد خوزستان شکل جدیدی به خود می گیرد و بومی سازی اسلاید گیت پاتیل از نوع CS80 توسط نیروهای متخصص شرکتی محقق می شود.

سردار خادم سید الشهداء فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا ۲۵ فروردین مهمان فولادی ها می شود و عملکرد فولاد خوزستان در حوزه فعالیت های اجتماعی ، ورزشی، تولید پایدار و معیشت کارکنان را می ستاید و ۳۰ فروردین سید عبدالنبی موسوی فرد امام جمعه اهواز بر فعالیت های درخشان این شرکت بزرگ صحه می گذارد.

در همین روز فولاد خوزستان میزان مدیران ارشد بانک رفاه کارگران استان خوزستان می شود و مدیران این بانک فولاد خوزستان را یکی از معتبرترین مشتریان خود برمی شمارد و می گویند که تمرکز حساب های فولاد خوزستان در استان باعث به حرکت درآمدن چرخه های تولید و اقتصاد شده است و جای خوشحالی دارد که حسابهای این شرکت در خارج از استان نیست.

در دوم اردیبهشت ۱۴۰۰ خبر شکسته شدن رکورد تولید آهن اسفنجی توسط فولاد شادگان روی خروجی سایت شرکت فولاد خوزستان قرار می گیرد و تولید ۷۴ هزار و ۶۲۰ تن علیرغم شیوع کرونا و تحریم ها و ماه مبارک رمضان بدست می آید و باعث مسرت و خوشحالی می گردد.

در همین ماه آغاز طرح واکسیناسیون فولادی ها به خصوص کادر درمان و اعضای خانواده و پرسنل کلید می خورد و طرحی بزرگ و اجتماعی در فولاد خوزستان به اجرا درمی آید.

در ۲۸ اردیبهشت ماه زمین ورزشی منطقه محروم خزامی توسط فولاد خوزستان به پایه های روشنی مجهز می شود.

در ۸ خرداد ماه و با اوج گرفتن فصل گرما در خوزستان فولاد خوزستان به فکر کاهش مصرف انرژی می افتد و کاهش مصرف نسوز در شرکت را به پایین ترین حد خود در سالهای اخیر می آورد و در ۱۵ خرداد شرکت فولاد خوزستان دوستدار محیط زیست معرفی می شود و طبق آمار ۵۰۰ هکتار فضای سبز ایجاد می کند که معادل ۵ برابر تعهدات خود بوده است.

در ۱۸ خرداد کلنگ پروژه احداث دیوار توری واحد انباشت و برداشت شرکت فولاد خوزستان با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست به زمین زده می شود در این مراسم مدیرکل محیط زیست استان، فولاد خوزستان را الگویی برای صنایع استان در اجرای پروژه های زیست محیطی معرفی می کند و اینکه این پروژه را در راستای کاهش انتشار غبار و آلودگی هوا و جلوگیری از هدر رفت سالانه ۱۸ هزار تن سنگ آهن با ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال عنوان می کند و در همین آیین اعلام می کند ۲۳ پروژه محیط زیستی با ارزش ۸ هزار میلیارد ریال توسط فولاد خوزستان در حال اجراست.

در ۲۵ خرداد آئین تجلیل از کارکنان برتر سال ۱۳۹۹ برگزار می شود و در سوم تیرماه کارکنان با روحیه مضاعفی که دارند پروژه مگامدول آهن اسفنجی زمزم ۳ را به مرحله اجرا در می آورند که سالانه ۳۵۰۰ میلیارد تومان سودآوری دارد و ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم شاغل می کند.

۱۰ تیرماه ۷ بازیکن تیم نونهالان فولاد خوزستان به اردوی تیم ملی دعوت می شوند و در همین روز وجیه الله جعفری معاون وزیر صمت به دیدار فولادی ها می آید و تاکید بر اتمام هر چه سریعتر طرح های فولاد شادگان جهت ایجاد اشتغال بیشتر و تولید و ثروت دارد و این طرح را یکی از مهمترین طرح ها در رفع محرومیت این شهر می داند. جعفری سپس به رامهرمز می رود و کلنگ ۲ طرح فولادی را به ارزش ۵۰۰ هزار میلیارد ریال به زمین می زند و در پایان سفرش می گوید اقدامات فولاد خوزستان در شرایط تحریم و کرونا در راستای به حرکت درآوردن چرخه اقتصادی و تولید در کشور قابل تحسین استو نقش فولاد را در اشتغالزایی، تامین ارز برای کشور ، عدم وابستگی و حضور در بحران هایی همچون سیل و کرونا بی نظیر می داند.

۱۹ تیرماه مدیران فولاد خوزستان به دیدار خانواده شهیدان ابراهیم بندری، داود تقی پور و علی اصغر سرکش نوایی می روند.

در همین روز کسب رتبه نخست در بسیاری از شاخص های بازار سرمایه در نسبت های مالی ، عملیاتی و عملکردی نصیب فولاد خوزستان می شود و خبر می آید که در ۲ ماه اردیبهشت و خرداد ۶۵ میلیارد ریال وام ضروری به پرسنل اعطا شده است.

رشد ۱۵ درصدی حمل مواد اولیه فولاد در ۴ ماهه نخست سال جاری، اعلام آمادگی برای احداث نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی و پیشبرد ۶۰ درصدی عملیات احداث خط انتقال پست ۴۰۰ کیلوواتی با سرمایه گذاری ۸۵۰ میلیارد تومانی.

کلید خوردن تعویض ترانس کوره ۵ با هدف پایداری خط تولید، ضریب نفوذ ۹۰ درصدی ارائه آمورزش های متنوعی دانشگاهی در ایام کرونا به کارکنان شرکت فولاد خوزستان که الگویی برای سایر واحدهای تولیدی کشور است، بازسازی و رنگ آمیزی ۲ دستگاه لکوموتیو شرکت فولاد خوزستان، تعویض ترانس شماره ۳ ایستگاه اصلی برق شرکت فولاد خوزستان، قهرمانی تیم فولاد خوزستان در جام حذفی کشور، کسب مدال نقره المپیک ۲۰۲۰ توکیو توسط وزنه بردار ورزشکار فولاد خوزستان، راهیابی ۱۲ دانش آموز مدارس فولاد خوزستان به مدارس تیزهوشان، تقدیر از مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان توسط مدیر سازمان بسیج و رسانه استان خوزستان، نصب سیستم اطفاء حریق گازی خودکار اتاق برق فشار قوی زمزم یک برای نخستین بار، کسب مقام دوم جهانی از سوی مبتکر شرکت فولاد خوزستان در کشور سوییس در بین ۶۵۰ اختراع، قهرمان شدن ورزشکار فولاد خوزستان در مسابقات چند جانبه ای بین المللی هنرهای رزمی، افتتاح طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جهت شناسایی بیماران کرونایی و قطع زنجیره کرونا و حمل ۳۳ هزار و ۲۱۶ تن کنسانتره و شکستن رکورد حمل روزانه در فولاد خوزستان از فعالیت های مردادماه این شرکت استراتژیک در خوزستان بوده است.

آغاز شهریور ۱۴۰۰ اینگونه برای فولاد خوزستان کلید می خورد رشد ۱۵۹ درصدی درآمد فخوز با فروش ۴۱۳ هزار تن محصول در بورس کالا به ارزش ۵۸ هزار و ۱۹۷ میلیارد ریال، در ۴ شهریور خبری مسرت بخش به گوش مان می رسد که یکی از مهمترین اقدامات اجتماعی فولاد خوزستان است و آن اینکه ۴۰ زندانی معسر از جرائم غیرعمد آزاد می شوند، ششم شهریور ماه بومی سازی پمپ کولینگ تاور توسط متخصصین شرکت فولاد خوزستان انجام می گیرد و ۵۲۰ میلیارد ریال ممانعت از خروج ارز به عمل می آید،در ۷ شهریور آیین اهدای ۵۰ تخت بیمارستانی، ۱۰ تخت چرخدار، ۷۳ تشک، ۳۲۰ پایه سرم و ۲۰ کپسول اکسیژن به بیمارستانهای کرونایی در خوزستان به اجرا در می آید و  در ۸ شهریور اجرای طرح عظیم احداث متالوژی ثانویه و ماشین ریخته گری اسلب عریض در فولاد خوزستان به سرانجام می رسد.

در ۹ شهریور اجرای پروژه احداث کارخانه اکسیژن ۴ در شرکت فولاد خوزستان با هدف تامین گازهای صنعتی به سرانجام می رسد، در ۱۰ شهریور اجرای ۳ طرح عظیم ماشین ریخته گری اسلب عریض، کارخانه اکسیژن ۴ و نیروگاه ۵۲۰ مگاواتی به نتیجه می رسد و همچنین شروع به کار قرارگاه محرومیت زدایی شهید علی هاشمی در کوی طاهر اهواز به هدف رفع مشکلات ساکنین کم برخوردار استارت می خورد.

۱۱ شهریور رئیس دانشگاه علوم پزشکی از فعالیت های فولاد خوزستان در راستای تامین کپسول های اکسیژن و لوازم و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان های کرونایی تقدیر به عمل می آورد.

۱۷ شهریور اهدای ۲۰۰۰ بسته معیشتی جهت کمک به خانواده های نیازمند کرونایی در رزمایش مواسات و همدلی انجام می گیرد

۲۶ شهریور راه اندازی چهارمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون سردار دل ها به انجام می رسد و ۲۸ شهریور تامین ایستگاه پایش آلودگی هوا جهت نصب در محیط شهری با اعتبار ۶۷ میلیارد ریالی انجام می گیرد.

در مهرماه شکسته شدن چندباره رکورد حمل مواد اولیه اولین خبر خروجی سایت شرکت فولاد خوزستان می شود، در ۷ مهرماه مراسم تجلیل از آتش نشانان و دیدار با فرزندان شاهد شاغل در فولاد خوزستان انجام می گیرد.

در ۸ مهرماه راه اندازی موکب شهدای فولاد خوزستان در پایانه مرزی شلمچه به نتیجه می رسد و در ۱۱ مهرماه مراسم تقدیر از مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با رویکرد رضایت مندی مشتری در دوران کرونا و پساکرونا به اجرا در می آید و بلافاصله در  ۱۳ مهرماه فراخوان بزرگ استخدام نیروهای بومی به نشر درمیآید.

در ۱۶ مهرماه بومی سازی درایو KONECRANE به نتیجه می رسد و در ۲۰ مهرماه پرسنل فولاد خوزستان به یاری زلزله زدگان اندیکا می روند و روزانه ۲۵۰۰ غذای گرم به ساکنین روستاهای زلزله زده اهدا می کنند و در ۲۲ مهرماه ۵۰۰ تخته پتو به زلزله زدگان اهدا می کنند.

در ۲۶ مهرماه استخدام قهرمان پارالمپیک صادق بیت سیاح انجام می گیرد و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) بابت انجام فعالیت های اجتماعی از فولاد خوزستان تقدیر به عمل می آورد و دریافت بالاترین نشان مسئولیت های اجتماعی در کشور به فولاد خوزستان اعطاء می شود.

در ۲۹ مهرماه تمدید گواهینامه های بین المللی نظم مدیریت ایمنی، سلامت و محیط زیست و همچنین افزایش سرمایه شرکت فولاد خوزستان مورد تایید سازمان بورس قرار می گیرد.

در یکم آبانماه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی شرکت فولاد خوزستان در یازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه ولیعصر خوزستان مورد تقدیر قرار می گیرد، در ۲ آبانماه رکورد تولید ماهیانه شمش تختال شرکت فولاد خوزستان پس از ۳ سال شکسته می شود و تولید از ۱۶۸ هزار و ۳۵۵ تن به ۱۷۹ هزار و ۲۱۲ تن می رسد و مجدد در ۹ آبان این رقم به ۱۷۹ هزار و ۳۸۶ تن افزایش می یابد.

در ۱۲ آبان ماه مراسم افتتاح واحد روابط کار جهت رسیدگی به درخواست و مشکلات کارکنان افتتاح می شود و همچنین شکسته شدن رکورد تولید شمش فولادی بعد از ۲ سال صورت می گیرد و تولید به ۱۳ هزار و ۵۸۹ تن می رسد و در ۱۳ آبان مراسم شب شعر ققنوس با گرامیداشت یاد و خاطره شهید نوجوان علی لندی و روز دانش آموز برگزار می شود.

در ۱۷ آبان ماه ارتقاء بخشیدن واحد احیاء ۲ رکورد تولید روزانه آهن اسفنجی و افزایش تولید از ۶ هزار و ۸۲۹ تن به ۷ هزار و ۵۶ تن می رسد و در همین تاریخ وزنه برداران جوان فولاد خوزستان قهرمان دور رفت لیگ کشور می شوند.

در ۱۸ آبان کسب نشان سازمان پیشرو در کیفیت و نوآوری عاید فولاد خوزستان می شود و در ۲۳ آبان ماه پس از ۷ سال رکورد تولید مدول ۱ واحد احیا ۲ ارتقا می یابد و به ۲۵۱۴ تن افزایش می یابد.

۱ آذرماه خبر شکسته شدن رکورد تولید ماهیانه شمش و رسیدن به تولید ۳۴۲ هزار و ۸۲۴ تن بعد از ۳ سال روی خروجی خبرگزاری ها قرار می گیرد و همچنین توزیع اقلام آموزشی در میان دانش آموزان روستاهای زلزله زده اندیکا و شکسته شدن تولید روزانه واحد احیاء بعد از ۳ سال و افزایش تولید از ۱۲۶۹۲ تن به ۱۳۱۱۷ تن اعلام می شود.

۶ آذرماه مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس از مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان تقدیر به عمل می آورد و در ۱۱ آذرماه شکسته شدن رکورد ۱۰ ساله شرکت فولاد خوزستان را رشد ۳۳۰ درصدی در حمل مواد اولیه و محصولات به مقصد فولاد خوزستان با حمل ۵.۵ میلیون تن اتفاق می افتد و در همین روز احداث بنای یادمان شهدای گمنام و ۵۷ شهید شرکت فولاد خوزستان به سرانجام می رسد.

در ۱۳ آذرماه شکسته شدن رکورد تولید واحد زمزم یک و ۲ بعد از ۲ سال باعث مسرت می شود و زمزم یک به ۶۲۶۵ تن و زمزم دو به ۳۲۶۰ تن تولید می رسد.

در ۱۵ آذرماه کسب رتبه اول در شانزدهمین جشنواره ملی روابط عمومی در ۴ بخش نصیب فولاد خوزستان می شود و در ۱۷ آذرماه اهدای ۳۰ جعبه واکسن کریر به مرکز بهداشت شرق اهواز انجام می گیرد.

در ۲۰ آذرماه شکسته شدن رکورد تولید گندله سازی ۲ بعد از ۷ سال و رسیدن به تولید ۱۲۸۸۰ تن انجام می گیرد و در ۲۳ آذرماه شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد سیمیدکو واحد نمونه صنعتی استان خراسان رضوی می شود.

در ۲۵ آذرماه مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از سوی انجمن آهن و فولاد کشور به عنوان مردسال فولاد ایران معرفی می شود و معاون بهره برداری فولاد خوزستان کارشناس برگزیده سال ۱۴۰۰ می شود.

در ۲۸ آذرماه حضور فولاد مردان در کنار مردم سیل زده اهواز و رفع آبگرفتگی ها در راستای انجام وظایف اجتماعی به سرانجام می رسد.

در ۴ دی ماه کاشت ۹۹ اصل نهال به یاد جان فدای طبیعت زاگرس مرحوم البرز زارعی توسط کوهنوردان شرکت فولاد خوزستان انجام می گیرد.

در ۶ دی ماه تقدیر از مدیرعامل فولاد خوزستان توسط فرمانده سپاه ولیعصر در راستای پشتیبانی از جهش تولید و مانع زدایی و کمک به ماموریت های محوله به سپاه حفاظت هواپیمایی انجام می گیرد و در ۷ دی ماه امضاء تقاهم نامه پژوهش و فناورانه میان فولاد خوزستان و جهاد دانشگاهی استان برای اجرای طرح های پژوهش ، توسعه تکنولوژی صنایع به ویزه صنعت فولاد خوزستان انجام می گیرد.

در ۸ دی ماه بازسازی و رنگ آمیزی لکوموتیو شرکت فولاد خوزستان انجام می شود و در ۱۰ دی ماه رکورد عمر نسوز کوره های فولاد خوزستان با ۸۲۶ ذوب شکسته می شود و آغاز عملیات بهره برداری از سبتیک و مسیر انتقال آبهای سطحی حد فاصل میدان لوله سازی و پل سردار شهید علی هاشمی انجام می شود.

در همین ماه تیم فوتسال بسیج شرکت فولاد خوزستان نایب قهرمان مسابقات یاد بود شهید سلیمانی و ۹ دی می شود و تیم بانوان فولاد خوزستان قهرمان دومین دوره مسابقات ایمیدرو کشور در رشته آمادگی جسمانی می شوند.

در ۱۲ دی ماه بسیجیان حوزه شهید بقایی در کنار کارکنان آبفای شهرستان کارون برای رفع آبگرفتگی های معابر شهرستان کارون قرار می گیرند و در ۱۵ دی ماه فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) از مدیرعامل شرکت سیمیدکو جهت همکاری در اجرای طرح های مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق محروم تقدیر به عمل می آورد.

در ۲۷ دی ماه طرح EMD سیمیدکو به عنوان طرح پژوهشی برتر صنعتی ۱۴۰۰ معرفی می شود و در ۲۸ دی ماه تندیس سیمین جایزه ملی مدیریت مالی ایران در دوازدهمین جایزه ملی مدیریت مالی ایران به شرکت فولاد خوزستان می رسد.

در ۵ بهمن ماه دو ملی پوش تیم فوتبال بانوان به استخدام شرکت فولاد خوزستان درمی آیند و در همین تاریخ شرکت فولاد خوزستان در میان ۲۰ شرکت برتر کشور به عنوان شرکت برتر انتخاب می شود که در تولید ملی IMI100 با عنوان سهم زیاد در تولید ملی سهم بسزایی داشته اند.

در ۷ بهمن ماه اهدای ۷۰ سرویس جهیزیه به زوج های کم برخوردار انجام می گیرد و در ۹ بهمن ماه کمپرسور هوای واحد اکسیژن در شرکت فولاد خوزستان بومی سازی می شود.

در ۱۶ بهمن ماه مدیرکل محیط زیست از فولاد خوزستان تقدیر می کند و مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان به عنوان عضو هیات منصفه دادگاه مطبوعات استان می شود.

در ۱۷ بهمن ماه تندیس واحد نمونه صنعتی و کارگر نمونه صنعتی در جشنواره امتنان به شرکت فولاد خوزستان می رسد و در ۱۸ بهمن ماه فولاد خوزستان قهرمان سوپرجام مسابقات فوتبال کشور می شود.

در ۱۹ بهمن ماه کتاب بومی سازی فولاد خوزستان به مدیرگروه دفتر اقتصادی مقام مهظم رهبری اهدا می شود و در ۲۰ بهمن ماه افتتاح مجتمع فنی ماشین آلات سنگین شرکت چند وجهی فولاد لجستیک انجام می گیرد.

در ۲۸ بهمن ماه امضاء ۴ تفاهم نامه همکاری به ارزش ۱۳ میلیون یورو با تولید کنندگان داخلی در مراسم اختتامیه سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران به انجام می رسد.

در ۲۹ بهمن ماه اولین دستگاه گرانول پایش خودکار برای اولین بار در شرکت فولاد خوزستان ساخته می شود که در بی اثر کردن تحریم ها بسیار اثر گذار بوده است

در ۱۱ اسفند ماه تیم وزنه برداری فولاد خوزستان قهرمان لیگ برتر کشور می شود و در ۱۲ اسفند ماه پروژه های دل دک رولر اسکرین و شوت های غبارنشان در راستای تولید پایدار و با کیفیت جهانی با در نظر گرفتن مولفه های زیست محیطی اجرای موفقی دارند.

از ۱۷ تا ۱۹ اسفند ماه نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد در اهواز دومین دوره خود را برگزار می کند و مورد ستایش مسئولین استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرگان قرار می گیرد و سرمایه گذاری ۱۵ هزار میلیارد ریالی در قالب ۳۰ پروژه زیست محیطی به نتیجه می رسد.

۱۸ اسفند ماه پرسنل و مدیریت شرکت فولاد خوزستان در مراسم درختکاری منطقه ۲۴ هکتاری مجتمع ۲۰۰ دستگاه فولاد خوزستان شرکت می کنند و مورد تقدیر معاون استاندار و جانشین فرمانده قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) قرار می گیرند.

در همین تاریخ شرکت برق منطقه ای و شرکت توانیر در راستای اهتمام فولاد خوزستان در پایداری و تامین برق تقدیر به عمل می آورند در ۲۰ اسفند رکورد عمر مفید آجرهای نسوز کوره های دوار آهک در شرکت فولاد خوزستان شکسته می شود.

در ۲۴ اسفند نمازخانه باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان افتتاح می شود و در همین تاریخ آئین رونمایی یادمان شهدای گمنام و ۵۸ شهید شرکت فولاد خوزستان برگزار می شود.

در ۲۴ اسفند شرکت فولاد شادگان از ظرفیت اسمی تولید خود عبور می کند و به ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی دست می یابد.

در ۲۵ اسفند افتتاح تقاطع همسطح شهید احسان کربلایی پور با هدف آبادسازی مناطق اطراف شرکت و کم برخوردار در سطح شهرستان ، روبروی بازار آهن فروشان به سرانجام می رسد.

و نهایتا در ۲۶ اسفند ماه آئین اهدای تجهیزات کمک آموزشی به هنرستان شهدای فولاد خوزستان به سرانجام می رسد.

اما در این مدت روابط عمومی فولاد خوزستان به مدیریت غلام فروغی نیا موفق به تولید بیش از ۵۰۰ خبر می شود و بیش از دهها همایش و مراسم را برگزار می کنند که نشان از توانمندی وی و تیم همراه او در روابط عمومی این شرکت دارد و این عملکرد درخشان قطعا قابل تقدیر و ستایش است.

کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۱۱۸۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *