اخبار داغ

تقدیر فرماندار اهواز از اقدام قهرمانانه میلاد مریدالسادات در آتش سوزی منطقه زیتون کارمندی

مسعود فلاحی فرماندار اهواز با حضور در منزل میلاد مرید السادات از اقدام قهرمانانه وی در نجات جان شهروندان در آتش سوزی مجتمع خیابان کمیل منطقه زیتون کارمندی روز سیزدهم فروردین با اهدای لوح تجلیل کرد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مسعود فلاحی با بیان اینکه میلاد برادر زاده شهید محمدرضا مرید السادات از شهدای […]

اشتراک گذاری
16 فروردین 1401
177 بازدید
کد مطلب : 143888

مسعود فلاحی فرماندار اهواز با حضور در منزل میلاد مرید السادات از اقدام قهرمانانه وی در نجات جان شهروندان در آتش سوزی مجتمع خیابان کمیل منطقه زیتون کارمندی روز سیزدهم فروردین با اهدای لوح تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مسعود فلاحی با بیان اینکه میلاد برادر زاده شهید محمدرضا مرید السادات از شهدای دوران دفاع مقدس است، افزود: از خانواده شهیدی که قطعا بهای این نظام و انقلاب را پرداخت کرده و عزیزترین عضو خود را در راه دفاع از وطن تقدیم کردند همچین فرزند قهرمانی تربیت می کنند که جان خودش را به خطر انداخت و به آتش زد و جان همشهریان خود را نجات داد.

وی از اقدام شجاعانه میلاد مرید السادات جوان اهوازی که، در آتش سوزی تشکر و قدردانی کرد و ادامه داد: قطعا ما سرمایه هایی همچون میلاد مرید السادات و علی لندی ها داریم که امروز نظام و انقلاب ما تثبیت شده است و هیچگونه تهدیدی متوجه آن نیست.

فرماندار اهواز گفت: تا زمانی که این تفکر، روحیه، جوانان، و خانواده هایی داریم نمی توانند به کشور ما آسیب بزنند. امید رهبر معظم انقلاب به این جوانان است.

فرماندار اهواز در پایان با اهدای لوح از اقدام شجاعانه و قهرمانانه وی تقدیر کرد.

ساعت ۱۸:۵۶ روز شنبه سیزدهم فروردین طبقه پنجم یک مجتمع واقع در خیابان کمیل منطقه زیتون کارمندی دچار آتش سوزی شد، که ۲۲ نفر از ساکنان این مجتمع محاصره شده بودند که با حضور به موقع نیروهای امدادی عملیاتی و دیگر ادارات و دستگاه های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران اهواز و جوانان منطقه در نقش آتش نشان افتخاری نجات یافتند.

میلاد مرید السادات که آتش نشان نبوده، در این حادثه داوطلبانه با به خطر انداختن جان خود به دل آتش زد و جان همنوع خود را نجات داد.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۱۱۶۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *