اخبار داغ

در روز طبیعت توزیع کیسه زباله بین گردشگران و جمع آوری زباله در مناطق گردشگری شهرستان سروستان و شهرستان فسا

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری گیل فام – روز شنبه (۱۳فروردین ۱۴۰۱) توزیع کیسه زباله در روز طبیعت بین گردشگران و جمع آوری زباله در مناطق گردشگری(چشمه گمپ تزنگ، تنگ غنیبی، چشمه قدح فر، باغک ،گود وهلی و یقه حسنی منطقه حفاظت شده میان جنگل)با همت انجمن عاشقان طبیعت […]

اشتراک گذاری
14 فروردین 1401
123 بازدید
کد مطلب : 143797

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری گیل فام – روز شنبه (۱۳فروردین ۱۴۰۱) توزیع کیسه زباله در روز طبیعت بین گردشگران و جمع آوری زباله در مناطق گردشگری(چشمه گمپ تزنگ، تنگ غنیبی، چشمه قدح فر، باغک ،گود وهلی و یقه حسنی منطقه حفاظت شده میان جنگل)با همت انجمن عاشقان طبیعت سروستان و همکاری نیروهای منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان سروستان و نیروهای محیط زیست شهرستان فسا صورت گرفت. امیدواریم این فعالیتها تذکری باشد برای فرهنگ سازی که بیشتر به منابع طبیعی و محیط زیست اهمیت و ارزش قائل شویم.

چشمه تزنگ معروف به غمپ تزنگ، از جمله چشمه‌های شهرستان سروستان در استان فارس است.

این چشمه در نزدیکی شهر سروستان واقع است و دارای آب شیرین می‌باشد. این چشمه از جاذبه‌های گردشگری شهرستان سروستان محسوب می‌شود و در نزدیکی روستای نظرآباد قرار دارد. این چشمه به طور قانونی برای افراد تزنگی است. این چشمه متعلق به شهر باستانی تزنگ می باشد.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۱۱۴۰۰۳۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *