اخبار داغ

حسینی امین: پیگیری‌های فرماندار اهواز از توقف بازی استقلال ملاثانی و مس کرمان، جلوگیری کرد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری انعکاس خوزستان، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ملاثانی از اقدام فرماندار اهواز برای تامین عوامل انتظامی جهت ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال ایران، بین تیم مس کرمان و استقلال ملاثاتی در ورزشگاه شهرک نفت اهواز قدردانی کرد مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال […]

اشتراک گذاری
11 فروردین 1401
161 بازدید
کد مطلب : 143756

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری انعکاس خوزستان، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ملاثانی از اقدام فرماندار اهواز برای تامین عوامل انتظامی جهت ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال ایران، بین تیم مس کرمان و استقلال ملاثاتی در ورزشگاه شهرک نفت اهواز قدردانی کرد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ملاثانی از اقدام فرماندار اهواز برای تامین عوامل انتظامی جهت ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال ایران ، بین تیم مس کرمان و استقلال ملاثاتی در ورزشگاه شهرک نفت اهواز قدردانی کرد.

سید سلطان حسینی امین با اشاره به بازی مقتدرانه تیم استقلال ملاثانی در مقابل تیم مس کرمان از سری رقابت های لیگ یک کشور اظهارکرد: این رقابت ، امروز در شهرک نفت اهواز جریان داشت که در نیمه دوم ، از ادامه بازی به دستور داور جلوگیری شد.

وی افزود: داور به دلیل عدم حضور عوامل انتظامی در محل برگزاری این مسابقه فوتبال، در نظر داشت تا با واگذاری امتیاز بازی به تیم مهمان ، پایان رقابت امروز را اعلام کند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ملاثانی تصریح کرد: با توجه به اهمیت این بازی، حضور فوری عوامل انتظامی در محل ورزشگاه شهرک نفت از طریق فرماندار اهواز به عنوان رئیس شورای تامین این شهرستان مورد پیگیری قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، “آقای فلاحی” فرماندار شهرستان اهواز پس از تماس مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ملاثانی، دستور حضور فوری عوامل انتظامی در محل این مسابقه را صادر ‌کرد.

گفتنی است، همزمان با حضور نیروی انتظامی در ورزشگاه شهرک نفت اهواز، بازی تیم های استقلال ملاثانی و مس کرمان پس از ۲۰ دقیقه توقف به روال عادی بازگشت.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۱۱۱۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *