اخبار داغ

بازدید نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و سرپرست فرمانداری شادگان از پروژه های عمرانی شهر دارخوین

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شادگان، جمال صالح زاده سرپرست فرمانداری شادگان باهمراهی شیخ مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و عباسی نسب شهردار دارخوین ازپروژه های عمرانی شهر دارخوین بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها قرار گرفتند. درابتدای این بازدید […]

اشتراک گذاری
04 فروردین 1401
159 بازدید
کد مطلب : 143676

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شادگان، جمال صالح زاده سرپرست فرمانداری شادگان باهمراهی شیخ مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و عباسی نسب شهردار دارخوین ازپروژه های عمرانی شهر دارخوین بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها قرار گرفتند.

درابتدای این بازدید سرپرست فرمانداری شادگان و نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در یادمان شهدای گمنام دارخوین با قرائت فاتحه ازایثار و مقاومت شهدای سرافراز تجلیل نموده و بر تسریع در احداث یادمان شهدا تاکید کردند‌.

در ادامه از مناطق مختلف شهر دارخوین از جمله ازپروژه ساخت یادمان شهدای گمنام دارخوین ، بازارچه ، اسکله ساحلی گردشگری ، اردوگاه ساحلی ، اصلاح هندسی ورودی دارخوین بازدید و مقرر گردید: بمنظور جلب رضایت مردم و خدمت رسانی به شهروندان در اسرع وقت این پروژه ها با بهترین کیفیت به اتمام برسند.

د خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۱۰۴۰۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *