اخبار داغ

کاهش مشکلات ترافیک و بهبود وضعیت حمل و نقل شهری کلانشهر اهواز در دستور کار قرار گرفت

جلسه هماهنگی کاهش معضلات ترافیک و بهبود وضعیت حمل و نقل شهری روز جمعه به ریاست مسعود فلاحی فرماندار اهواز و با حضور رئیس پلیس راهور، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، مدیران عامل سازمان های پایانه های مسافربری، اتوبوسرانی و تاکسیرانی در سالن جلسات سازمان پایانه های شهرداری برگزار شد. به گزارش پایگاه […]

اشتراک گذاری
29 اسفند 1400
52 بازدید
کد مطلب : 143621

جلسه هماهنگی کاهش معضلات ترافیک و بهبود وضعیت حمل و نقل شهری روز جمعه به ریاست مسعود فلاحی فرماندار اهواز و با حضور رئیس پلیس راهور، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، مدیران عامل سازمان های پایانه های مسافربری، اتوبوسرانی و تاکسیرانی در سالن جلسات سازمان پایانه های شهرداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، فرماندار اهواز در این‌نشست با اشاره به معضلات ترافیکی و وضعیت حمل و نقل شهری و نارضایتی شهروندان افزود: باید شرایط به گونه ای باشد تا ترافیک روان و همچنین مردم از خدمات دهی سازمان ها رضایت کامل داشته باشند.

مسعود فلاحی بر همکاری بین دستگاهی تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه در آستانه سال جدید هستیم و مسافران بسیاری از مناطق مختلف کشور به اهواز سفر می کنند باید هر چه سریعتر مشکلات ترافیکی کاهش یابد و تا عید سعید فطر به طور کامل رفع شوند.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری‌ در این جلسه بر افزایش و نوسازی ناوگان عمومی و بهبود خدمات دهی سازمان ها به شهروندان تاکید شد.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۱۲۲۹۰۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *