اخبار داغ

پیام تسلیت فرماندار اهواز در پی درگذشت معاونت عملیات سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان

مسعود فلاحی فرماندار اهواز روز جمعه در پیامی درگذشت سرهنگ پاسدار سهراب حبیبی معاونت عملیات سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز متن پیام به شرح زیر است؛ انا لله وانا الیه راجعون خبر درگذشت ناگهانی و جانسوز پاسدار سرافراز، مخلص […]

اشتراک گذاری
28 اسفند 1400
106 بازدید
کد مطلب : 143592

مسعود فلاحی فرماندار اهواز روز جمعه در پیامی درگذشت سرهنگ پاسدار سهراب حبیبی معاونت عملیات سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز متن پیام به شرح زیر است؛

انا لله وانا الیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی و جانسوز پاسدار سرافراز، مخلص و انقلابی سرهنگ حبیبی که در سانحه واژگونی خودرو در دیلم دارفانی را وداع گفت، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

ایشان از نیروهای خدوم و مخلص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و در حوزه های مختلف نقش موثری ایفا کرد، که پس از سال ها مجاهدت در پاسداری از نظام و تلاش و خدمت صادقانه به مردم، به لقاءالله پیوست.

اینجانب فقدان دوست و برادر عزیزم سرهنگ پاسدار سهراب حبیبی را به خانواده معزز ایشان و سبزپوشان سپاه استان خوزستان تسلیت عرض می نمایم.از خداوند متعال برای ایشان غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

مسعود فلاحی

فرماندارشهرستان اهواز

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۱۲۲۸۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *