اخبار داغ

انتخاب حراست شرکت ملی حفاری ایران به عنوان برترین حراست خوزستان در سال ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، پس از ارزیابی و پایش حراست‌های ادارات کل استان خوزستان، اداره حراست شرکت ملی حفاری ایران به عنوان حراست برتر خوزستان در سال ۱۴۰۰ انتخاب و معرفی شد. گروه حراست ملی حفاری به ریاست مهندس سیاوش سهرابی مقدم در سال ۱۴۰۰ توانستند با استفاده از تخصص پرسنل حراست و حفاظت […]

اشتراک گذاری
27 اسفند 1400
127 بازدید
کد مطلب : 143585

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، پس از ارزیابی و پایش حراست‌های ادارات کل استان خوزستان، اداره حراست شرکت ملی حفاری ایران به عنوان حراست برتر خوزستان در سال ۱۴۰۰ انتخاب و معرفی شد.

گروه حراست ملی حفاری به ریاست مهندس سیاوش سهرابی مقدم در سال ۱۴۰۰ توانستند با استفاده از تخصص پرسنل حراست و حفاظت الکترونیک، ضمن حفظ حرمت و شأن نیروی انسانی و صیانت از بیت المال و همچنین کنترل فضای مجازی، برخورد قاطعی با متخلفین و مفسدین اقتصادی داشته باشند.

همچنین میتوان از همراهی و هم‌راستایی با اهداف کلان شرکت، هماهنگی با حراست کل استان و حراست شرکت ملی نفت ایران، راه‌اندازی بارنامه الکترونیک در جهت پایش کالا از مبدا تا مقصد و مکانیزه کردن واحد صدور کارت به عنوان دیگر اقدامات این حراست برتر در سطح استان نام برد.

گفتنی است با توجه به عدم امکان پایش کالا از مبدا تا مقصد این حراست با همکاری فناوری اطلاعات اقدام به راه اندازی بارنامه الکترونیک نمود که حذف روزانه تقریبا ۹۰۰ برگ کاغذ A4 را در بر داشت؛ اقدامی که منجر به نتایج درخشانی از جمله عدم امکان حذف بارنامه‌ها، امکان ذخیره بارنامه در سرور‌های شرکت و پیشگیری از سرقت کالا با توجه به امکان رصد کالاها شد.
همچنین ضمن حذف کاغذ و اسکن اسناد قدیمی، کلیه اسناد مربوط به سال‌های گذشته، بایگانی جاری و حتی راکد نیز جمع‌آوری گردیده و در حال حاضر فرایند تعیین پیمانکار برای اسکن تمامی بارنامه‌ها در راستای حفظ اسناد و مستندات در حال انجام می‌باشد.
در حالی که تا سال ۱۳۹۹ تمامی فرایند واحد صدور کارت به صورت دستی و کاغذی صورت می‌گرفت، با تعامل انجام شده با شرکت ملی نفت ایران و نصب نرم افزارهای لازم، در حال حاضر تمام فرایند به صورت کاملا مکانیزه انجام میگردد.
این حراست با رهنمون های مدیر عامل محترم اقدامات پیشگیرانه در جهت پیشگیری و کاهش ۴۰ درصدی تجمعات در سال جاری نسبت به سال ۱۳۹۹ گردید .
تعمیر و ترمیم موانع فیزیکی ، نصب دوربین و تجهیزات الکترونیک در کارگاه‌ها ، نصب برچسب های شناسایی خودرو در شهرک ها و خرید های شات جهت پایش تصویری و راه اندازی خودروی بحران از جمله اقدامات این حراست در حوزه حراست فیزیکی و الکترونیک می باشد
از جمله اهداف این حراست در سال آینده خرید و تجهیز دوربین های نظارتی جهت پایش دستگاههای حفاری ، خرید ۱۵ دستگاه کاروان نگهبانی اردوگاه می‌باشد
در همین راستا و با توجه به اقدامات متعهدانه، پیگیرانه مهندس سیاوش سهرابی مقدم، رئیس حراست شرکت ملی حفاری ایران، مدیر کل حراست خوزستان با اهدای لوح تقدیری از اقدامات علمی و جهادی وی تقدیر به عمل آورد.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۱۲۲۷۰۰۱۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *