اخبار داغ

در آستانه عید ولادت امام زمان (عج) مرکز تصفیه آب شرب و خانه هلال روستای خطور با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، آیین افتتاح مرکز تصفیه آب شرب با حمایت خیرین و خانه هلال روستای خطور در آستانه عید ولادت امام زمان (عج)در شهرستان هویزه برگزار شد. دکتر علی خدادادی ضمن یاد از شهدا به ویژه شهدای گلگون کفن شهرستان هویزه بر […]

اشتراک گذاری
26 اسفند 1400
157 بازدید
کد مطلب : 143576

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، آیین افتتاح مرکز تصفیه آب شرب با حمایت خیرین و خانه هلال روستای خطور در آستانه عید ولادت امام زمان (عج)در شهرستان هویزه برگزار شد.

دکتر علی خدادادی ضمن یاد از شهدا به ویژه شهدای گلگون کفن شهرستان هویزه بر لزوم توجه و حمایت بیش از پیش از ساکنان مناطق مرزی و رفع محرومیت ها تاکید کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان همچنین از همکاری و همدلی مردمی با جمعیت هلال احمر این شهرستان در تسهیل ارائه خدمات بشردوستانه تقدیر کرد و افزود: جمعیت هلال احمر با راه اندازی خانه های هلال می کوشد علاوه بر ایفای نقش تسهیلگرانه با برگزاری دوره های آموزشی نسبت به افزایش سطح تاب آوری اجتماعی و کاهش میزان خطرپذیری ایفای نقش نماید.

وی با اشاره به شرایط کم آبی ها و مشکلات موجود خواستار اصلاح الگوهای کشاورزی و همدلی و تلاش جهت آبادانی هر چه بیشتر این مناطق شد.

دکتر خدادادی اهالی ساکن در مناطق مرزی کشور به ویژه مناطق مرزی خوزستان را دلیرمردان و شیرزنانی که افتخار هم میهنان و سنگربانان امنیت و اقتدار کشور هستند توصیف کرد.

امام جمعه و فرماندار شهرستان هویزه نیز در ابتدای این مراسم ضمن بیان اقدامات موثر صورت پذیرفته در رفع برخی از مشکلات این مناطق خواستار توجه بیشتر به این شهرستان شده و از همکاری و حسن توجه جمعیت هلال احمر در ایجاد مرکز تصفیه آب شرب در روستای خطور و تلاش های شبانه روزی این مجموعه مردم نهاد در تسکین آلام آسیب‌دیدگان از تنش های آبی و امدادرسانی ها تشکر کردند.

در ادامه این مراسم خانه هلال روستای خطور و مرکز صنعتی تصفیه آب شرب که با حمایت خیرین تهیه و با مشارکت اهالی روستا فضای نگهداری آن در مسجد آن روستا احداث شد به افتتاح رسید.


کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۲۲۶۰۰۴۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *