اخبار داغ

بیست و دومین شماره مجله ادبی سیاه مشق منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، بیست و دومین شماره مجله فرهنگی، ادبی، هنری سیاه مشق با مروری بر پرونده ادبی احمد محمود، رمان نویس فقید جنوبی منتشر شد. در این شماره که در ۲۷۰ صفحه و طراحی جدید با قطع رقعی منتشر شده بخش های […]

اشتراک گذاری
26 اسفند 1400
101 بازدید
کد مطلب : 143575

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، بیست و دومین شماره مجله فرهنگی، ادبی، هنری سیاه مشق با مروری بر پرونده ادبی احمد محمود، رمان نویس فقید جنوبی منتشر شد.

در این شماره که در ۲۷۰ صفحه و طراحی جدید با قطع رقعی منتشر شده بخش های زیر آمده است:

در بخش ادبیات ایران داستان هایی از احمد حسن زاده، بهاره حجتی، حبیب پیریاری، محسن زهتابی ، اعظم ایزدیار و بیتا بهروزیان و اشعاری از شاعران نوسرای جنوبی آمده است.

پرونده ادبی این شماره به احمد محمود نویسنده بزرگ خوزستانی اختصاص دارد که از جنبه های گوناگون به بررسی زندگی و آثار او می پردازد. از جمله بخش های آن اتوبیوگرافی یا زندگی خودنوشت این نویسنده است.

نگاهی به رمان پطرزبورگ نوشته ی منصور مرید، پیامبر اندوه نوشته ی ناهید شمس، افسانه ی مدرن نوشته ی فروزان مقصودی؛ سخن ویرانی نوشته ی احمد عدنانی پور، جای خالی اندیشه نوشته ی شمیم شهلا و قدم گذاشتن در تونل بی انتها از فرهاد رفیعی بخش نقد این شماره را تشکیل می دهند.

بیداری و به خود آرایی نوشته ای از دکتر محمود دهقانی در بخش میراث این نشریه آمده است.

سیاه مشق ماهنامه ای ادبی است که با محوریت آثار نویسندگان جنوبی، به سردبیری سیروس ممبینی و دبیری فرهاد کشوری، مونا عطایی، محمد شریفی، سریا داودی حموله تهیه و در سراسر کشور منتشر می شود. این مجله ادبی را می توانید از کتابفروشی‌های معتبر کشور تهیه فرمائید.


کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۲۲۶۰۰۳۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *