اخبار داغ

معابر و خیابان های ۱۴ روستا در اهواز آسفالت شدند

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، فرماندار شهرستان اهواز گفت: معابر و خیابان‌های ۱۴ روستا در بخش های مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه اهواز آسفالت شدند. مسعود فلاحی روز سه شنبه، با اشاره به اجرای طرح آسفالت در ۱۴ روستای اهواز افزود: ام عگله مراونه، رمزیه۲، سیدزهراو، سیدغضبان، عنیت، کریم محارب، سطامیه کوچک، شمه، فضله، مگطوع، مکسر، […]

اشتراک گذاری
24 اسفند 1400
136 بازدید
کد مطلب : 143485

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، فرماندار شهرستان اهواز گفت: معابر و خیابان‌های ۱۴ روستا در بخش های مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه اهواز آسفالت شدند.

مسعود فلاحی روز سه شنبه، با اشاره به اجرای طرح آسفالت در ۱۴ روستای اهواز افزود: ام عگله مراونه، رمزیه۲، سیدزهراو، سیدغضبان، عنیت، کریم محارب، سطامیه کوچک، شمه، فضله، مگطوع، مکسر، صفحه۲، قجریه و دغاغله روستاهایی هستند که معابر و خیابان های آنها آسفالت شدند.

وی ادامه داد: برای اجرای طرح آسفالت در این روستاها بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شد.

فرماندار اهواز ادامه داد: روستاهای حفیریه بیت علی، هوره سید یوسف، بربوگه، عوده کوچک و چای ورشام از توابع شهرستان اهواز نیز در حال عقد قرارداد هستند که قرار است با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آسفالت شوند.

فلاحی گفت: معابر و خیابان های روستاهای دارای دهیاری با همکاری با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آسفالت می شوند.

وی در پایان به اجرای طرح آسفالت “هر چهار روز یک روستا” از دهه فجر در شهرستان اهواز اشاره کرد و افزود: تلاش بر این است که مشکلات از جمله آب، برق، بهسازی، بهداشت، مدارس، آسفالت و روشنایی معابر و خیابان ها، احداث پارک، کشاورزی و امکانات ورزشی روستاهای اهواز با همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی‌ به سرعت رفع شوند تا از مهاجرت روستاییان به شهر جلوگیری شود.

د خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۱۲۲۴۰۰۱۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *