اخبار داغ

رئیس کل دادگستری خوزستان تاکید کرد: دستگاه‌های متولی نسبت به جمع‌آوری سگ‌های ولگرد اقدام کنند

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، رئیس کل دادگستری استان خوزستان از دستگاه‌های متولی جمع‌آوری سگ‌های ولگرد خواست تا هرچه سریعتر با به کارگیری تمهیدات و اقدامات لازم، جهت جمع‌آوری این حیوانات از سطح شهر و ساماندهی آن‌ها اقدام کنند. رئیس کل دادگستری استان خوزستان از دستگاه‌های متولی جمع‌آوری سگ‌های ولگرد خواست تا هرچه سریعتر با […]

اشتراک گذاری
24 اسفند 1400
98 بازدید
کد مطلب : 143493

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، رئیس کل دادگستری استان خوزستان از دستگاه‌های متولی جمع‌آوری سگ‌های ولگرد خواست تا هرچه سریعتر با به کارگیری تمهیدات و اقدامات لازم، جهت جمع‌آوری این حیوانات از سطح شهر و ساماندهی آن‌ها اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان از دستگاه‌های متولی جمع‌آوری سگ‌های ولگرد خواست تا هرچه سریعتر با به کارگیری تمهیدات و اقدامات لازم، جهت جمع‌آوری این حیوانات از سطح شهر و ساماندهی آن‌ها اقدام کنند.
به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری کل خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و هئیت همراه وی برگزار شد، اظهار داشت: بهداشت یکی از مسائل بسیار مهم جامعه است و با افزایش حساسیت نسبت به آن، نباید اجازه داد که به بهداشت عمومی خدشه‌ای وارد شود.
وی تصریح کرد: کادر درمانی استان در بحث شیوع ویروس کرونا خوش درخشید و جا دارد از پزشکان و پرستاران حوزه سلامت تقدیر و تشکر کرد.
حجت الاسلام والمسلمین مرادی گفت: مبحث توریسم درمانی (گردشگری سلامت)، از صنایع مطرح و مفید در اقتصاد هر کشور به حساب می‌آید و در حوزه کارآفرینی، ایجاد اشتغال مولد و پایدار، ارز‌آوری و ثروت‌آفرینی نقش بسیار موثری دارد. باتوجه به ظرفیت‌های موجود استان در زمینه پزشکان و امکانات درمانی، تقویت این صنعت می‌تواند به اقتصاد و توسعه استان کمک کند.
دکتر محمدحسین سرمست شوشتری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز ضمن تقدیر از حمایت‌های دستگاه قضایی استان از مجموعه پزشکی و بهداشتی استان، گزارشی از عملکرد این دانشگاه در بحث کنترل بیماری کرونا و دیگر مسائل پزشکی استان ارائه کرد.

کد خبر:۱۴۰۰۷۱۰۱۲۲۴۰۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *