اخبار داغ

افتتاح چندین پروژه عمرانی قبل از پایان سال ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، ظهر امروز جلسه شورای اداری اهواز با حضور قائم مقام شهردار حجت‌الاسلام مهندس جاسم موسی پور و رئیس شورای شهر کلانشهر اهواز در تالار مهتاب برگزار شد. در این جلسه ابتدا موسی‌پور قائم مقام شهردار به ارائه گزارشی پیرامون تدارک […]

اشتراک گذاری
23 اسفند 1400
141 بازدید
کد مطلب : 143465

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، ظهر امروز جلسه شورای اداری اهواز با حضور قائم مقام شهردار حجت‌الاسلام مهندس جاسم موسی پور و رئیس شورای شهر کلانشهر اهواز در تالار مهتاب برگزار شد.

در این جلسه ابتدا موسی‌پور قائم مقام شهردار به ارائه گزارشی پیرامون تدارک مدیریت شهری برای استقبال از بهار پرداخت و گفت: با توجه به وضعیت فعلی شهر اهواز و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تمام تلاش همکاران ما در مجموعه مدیریت شهری از ابتدای این ماه ، تمرکز بر کاهش حفاریها، با هماهنگی شرکت آبفا، مبنی بر یک استقبال در خور شان میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور است.

قائم مقام شهردار اهواز در ادامه برنامه های شاخص مدیریت شهری در حوزه نهال‌کاری، گلکاری، نورپردازی، پاکسازی، آماده سازی فضاهای خدماتی و ساماندهی نمازخانه های سطح شهر، سرویس‌های بهداشتی و روشنایی پارکها را تشریح کرد و افزود: با همکاری اداره برق در خصوص روشنایی معابر هم پیگیری هایی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: کارخانه تولید آسفالت ما در گذشته چیزی حدود روزانه ۸۰ تُن آسفالت تولید می‌کرد که این میزان برای استقبال از نوروز به ۸۳۰ تن رسیده است ودر کنار تمام اقدامات فوق‌الذکر، کار لکه گیری و آسفالت معابر و خیابانها با سرعت بیشتری و با همکاری دستگاه‌های متولی در حال انجام است.

موسی پور با بیان اینکه برنامه های استقبال از عید نوروز با میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی ( عج ) تقارن پیدا کرده است، افزود: نصب اِلمان های مخصوص با پیام‌های فرهنگی در ۸ نقطه شهر اهواز و همچنین تدارک و اجرای برنامه‌های فرهنگی در پارکها و فضای سبز از دیگر خدماتی ست که برای شهروندان و میهمانان نوروزی آماده شده است.

وی ادامه داد: با همکاری دستگاه‌های مختلف بحث پاکسازی و نخاله برداری هم از روز گذشته در سطح شهر آغاز به کار کرده ، اما علیرغم همه پافشاری ها ، برخی دستگاه ها طبق مصوبه به میدان نیامدند که از همین جا استدعا داریم برای زیباسازی شهر در آستانه عید نوروز به کمک و یاری مدیریت شهری بشتابند چرا که بدون هم‌افزایی و وحدت نمی‌توانیم شهری در خور شان مردم و میهمانان اهوازی داشته باشیم.

موسی پور در پایان هم نوید افتتاح چندین پروژه عمرانی قبل از پایان سال ۱۴۰۰ داد و گفت: با تاکید شورای شهر و دستور اکید شهردار محترم جاده کمربندی محله ملاشیه، اتمام کندروی کوی سیاحی از ورودی اهواز، تکمیل بلوار ۴۴ متری کیانشهر، تکمیل تقاطع زیرگذر جانباز ( زردشت، از کیانشهر به سمت پل شهید دغاغله ) و پارک محله ای بهارستان و دیگر پروژه های نیمه تمام انشاءالله به بهره برداری خواهند رسید.

وی ادامه داد: جرثقیل نصب قطعات بتنی(سگمنت) هم مجددا در محل پروژه میدان دانشگاه(تقاطع شهید قربانی) مستقر شد تا انشاالله در آینده ای نه چندان دور این پروژه‌ تکمیل و به بهره برداری برسد. فعالیتهای عمرانی سطح چهارم پروژه تقاطع شهید کجباف ( چهارشیر ) جان تازه ای پیدا کرده و در ابتدای سال جدید افتتاح خواهد شد.

موسی پور گفت: علاوه بر نیروهای مجموعه مدیریت شهری ، اکیپ های محرومیت‌زدایی در مناطق مهدیس، علوم پزشکی، فرهنگیان، کوی مندلی، کوی سیاحی و دیگر نقاط کم برخوردار شهر اهواز در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

قائم مقام شهردار اهواز در پایان خاطرنشان کرد: هر چند شهر به واسطه حفاریهای مکرر آبفا و قرارگاه خاتم و پروژه های عمرانی شهرداری به کارگاه عظیم عمرانی تبدیل شده ولی این فعالیتها، نوید این را می دهد که مشکلات دیرینه این کلانشهر به شکل ریشه ای در حال حل شدن می باشد.


کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۲۲۳۰۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *