اخبار داغ

فعالیت گشت ویژه نظارت بر نانوایی های اهواز

فرماندار اهواز گفت: گشت ویژه نظارت بر نانوایی های اهواز برای بررسی  کیفیت و کمیت نان و برخورد با متخلفان به صورت روزانه و مستمر در حال اجرا است. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، مسعود فلاحی روز یکشنبه با اشاره به آغاز فعالیت گشت ویژه نظارت […]

اشتراک گذاری
22 اسفند 1400
166 بازدید
کد مطلب : 143423

فرماندار اهواز گفت: گشت ویژه نظارت بر نانوایی های اهواز برای بررسی  کیفیت و کمیت نان و برخورد با متخلفان به صورت روزانه و مستمر در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، مسعود فلاحی روز یکشنبه با اشاره به آغاز فعالیت گشت ویژه نظارت بر واحدهای پخت نان افزود: این گشت به صورت روزانه بر نانوایی ها نظارت می کنند.

وی ادامه داد: در صورت تکرار و مشاهده تخلفات صورت گرفته در بازدیدها، کارگروه گندم،آرد و نان اهواز نسبت به قطع سهمیه نانوایان متخلف اقدام می کنند.

در راستای اجرای مصوبات کارگروه گندم ،آرد و نان شهرستان اهواز و تاکید فرمانداراهواز مبنی بر تشدید بازرسی ها و برخورد با نانوایان متخلف، در روزهای گذشته از برخی از نانوایان سطح شهر توسط نمایندگان اتحادیه ،سازمان صنعت، معدن وتجارت و فرمانداری اهواز صورت گرفت و تذکرات لازم به نانوایان متخلف یادآوری شد.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۱۲۲۲۰۰۵۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *