اخبار داغ

نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی: حمایت مجمع نمایندگان استان خوزستان از تشکیل هلدینگ صنایع فولادی/ دو قطبی کردن فعالیت های صنعتی صحیح نیست

سید کریم حسینی گفت: اگر عزم و اراده ای برای تشکیل زنجیره فولادی در استان خوزستان باشد، بنده از طرف همکارانم در مجلس شورای اسلامی و مجمع نمایندگان استان قول می دهم که در کنار این حرکت باشیم و از هر ایده ای که بتواند منافع استان را تامین کند؛ پشتیبانی می کنیم و در […]

اشتراک گذاری
21 اسفند 1400
64 بازدید
کد مطلب : 143243

سید کریم حسینی گفت: اگر عزم و اراده ای برای تشکیل زنجیره فولادی در استان خوزستان باشد، بنده از طرف همکارانم در مجلس شورای اسلامی و مجمع نمایندگان استان قول می دهم که در کنار این حرکت باشیم و از هر ایده ای که بتواند منافع استان را تامین کند؛ پشتیبانی می کنیم و در کنار همه مدیران صنعتی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری گلبانگ زاگرس، سید کریم حسینی در حاشیه دومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات،تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد که در محل نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار شد؛ اظهار کرد : یکسری دست ها، نغمه ها و قلم هایی در استان وجود دارند که می‌خواهند حوزه‌های مختلف به ویژه در صنعت را قطب بندی کنند .

وی افزود : اینگونه نیست که بنده به عنوان نماینده مجلس، از یک شرکت جانبداری کنم و از شرکت دیگر جانبداری نکنم. دوقطبی کردن و دو جانبه کردن فعالیتهای صنعتی و حتی در سایر حوزه‌ها مانند سیاسی ، اجتماعی ،فرهنگی صحیح نیست.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگرچه انتقادات و گلایه های در حوزه صنعت به ویژه صنعت فولاد وجود دارد اما این که یک نماینده مجلس در نمایشگاه حضور یابد و فعال اقتصادی یا یک شرکت صنعتی در این نمایشگاه حضور نداشته باشد؛ محل سوال است. شان نمایندگی بالاتر از این است و همه ما باید از شرکت هایی که در این رویداد حضور پیدا نکردند مطالبه و سوال داشته باشیم. چرا که شرکت در نمایشگاه ها و رویداد های استانی اولی تر است.

حسینی با بیان اینکه حضور ما نمایندگان در نمایشگاه های سراسر کشور مشوق و حامی صنایع استانی است، افزود: در تقسیم بندی هایی که رقابت های ناسالم و نادرست در حوزه ی صنعت و سایر حوزه ها وجود دارد به عنوان نماینده و خادمین مردم سوگیری به نفع شرکت خاص جانبداری نخواهیم داشت. همه شرکت های فولادی و صنایع استان در خوزستان باید در هرگونه فعالیتی که وجود دارد شرکت کنند.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه ، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی با اشاره تشکیل هلدینگ زنجیره صنایع بالادستی و پایین دستی فولاد در استان خوزستان بیان کرد: ما از ابتدای فعالیت خود در مجلس به دنبال این بودیم که تجربه موفق تشکیل یک زنجیره قوی فولادی را در خوزستان داشته باشیم ولی به شرطی که همه شرکت های فولادی را در برگیرد و انتخابی نباشد. به طوری که شرکت های کم درآمد یا شرکت هایی که خطوط تولید کمتری دارند حذف شوند.

حسینی تاکید کرد: اگر عزم و اراده ای برای تشکیل زنجیره فولادی در استان خوزستان باشد، بنده از طرف همکارانم در مجلس شورای اسلامی و مجمع نمایندگان استان قول می دهم که در کنار این حرکت باشیم و از هر ایده ای که بتواند منافع استان را تامین کند؛ پشتیبانی می کنیم و در کنار همه مدیران صنعتی هستیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت : تقاضای من از همه فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی این است که ابتدا کار را پیش ببریم و بعد از آنکه بخشی از کار جلو رفت، نتیجه آن را اطلاع رسانی کنیم. اینکه قول ایجاد مراکز و صنایع جدید را بدهیم اما بعد از مدتی این اتفاق رخ ندهد؛ باعث یاس و ناامیدی مردم می شود.

وی در خصوص حمایت نمایندگان مجلس از طرح های اقتصادی در سطح استان خوزستان گفت:  ما نماینده مجلس هستیم و مدیران استانی باید از ما درخواست حمایت کنند. تصمیم گیرندگان استان مشخص هستند و دنبال این مساله باشند، ما نیز حمایت می کنیم. مطالبه از آنها باشد و حمایت از ما.

حسینی ادامه داد: در ایجاد این زنجیره فولادی هیچ شک و تردیدی وجود ندارد که به نفع استان خوزستان است. هرگونه پیگیری، حمایت و برگزاری نشست از ما بخواهند ما حمایت خواهیم کرد.

نماینده مردم اهواز ،حمیدیه ، باوی و کارون با اشاره به نقش رسانه ها و خانه مطبوعات استان گفت : خوشبختانه در استان خانه مطبوعات و اصحاب رسانه همواره در تمامی امور حضور فعال و بالنده داشته و دارند و از این بابت از آنها تقدیر و تشکر می نمایم .

کد خبر:۱۴۰۰۷۱۰۱۲۲۰۰۰۵۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *