اخبار داغ

بیانیه جنبش جوانان عدالتخواه مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری پارسوماش خبر، جوانان عدالتخواه مسجدسلیمان، بیانه ای خطاب به والی آذربایجان منتشر کردند. متن بیانیه به شرح زیر میباشد: بسم الله الرحمن الرحیمنامه ی حضرت امیر خطاب به والی آذربایجان؛وَ إِنَّ عَمَلَکَ لَیْسَ لَکَ بِطُعْمَهٍ وَ لَکِنَّهُ فِی عُنُقِکَ أَمَانَهٌ وَ أَنْتَ مُسْتَرْعًى لِمَنْ […]

اشتراک گذاری
21 اسفند 1400
117 بازدید
کد مطلب : 143326

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری پارسوماش خبر، جوانان عدالتخواه مسجدسلیمان، بیانه ای خطاب به والی آذربایجان منتشر کردند. متن بیانیه به شرح زیر میباشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
نامه ی حضرت امیر خطاب به والی آذربایجان؛
وَ إِنَّ عَمَلَکَ لَیْسَ لَکَ بِطُعْمَهٍ وَ لَکِنَّهُ فِی عُنُقِکَ أَمَانَهٌ وَ أَنْتَ مُسْتَرْعًى لِمَنْ فَوْقَکَ لَیْسَ لَکَ أَنْ تَفْتَاتَ فِی رَعِیَّهٍ وَ لَا تُخَاطِرَ إِلَّا بِوَثِیقَهٍ وَ فِی یَدَیْکَ مَالٌ مِنْ مَالِ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ وَ أَنْتَ مِنْ خُزَّانِهِ حَتَّى تُسَلِّمَهُ إِلَیَّ وَ لَعَلِّی أَلَّا أَکُونَ شَرَّ وُلَاتِکَ لَکَ وَ السَّلَامُ .
حکمرانى براى تو طعمه نیست، بلکه امانتى است بر عهده‏ات، و از تو خواسته‏اند دستور ما فوق خود را رعایت نمایى. تو را حقّى نیست که در امور رعیت به دلخواهت رفتار کنى، و جز به اعتماد به فرمانى که تو را مى‏رسد به کار بزرگى دست بزنى. مالى از مال خداى بزرگ در اختیار توست، و تو از جمله خزانه‏داران او هستى تا آن را به من تحویل دهى. امید است من از بدترین والیان براى تو نباشم، و السلام

جنبش جوانان عدالتخواه مسجدسلیمان به استناد بند ۵ ماده ۱۶ قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهین از منکر و در راستای انجام فعالیت های جهادی و مطالبه گری و حمایت از حقوق شهروندان فهیم و ولایتمدار شهرستان هزار شهید مسجدسلیمان ضمن درخواست صریح و شفاف از وزیر محترم کشور و استاندار خوزستان نسبت به استیفای حقوق اولیه مردم مسجدسلیمان در پیگیری هر چه سریعتر و فوری احداث جاده دسترسی مناسب به مرکز استان که تاکنون بعلت نا ایمن بودن باعث کشته شدن هزاران نفر از جوانان و مردم مظلوم شهرستانهای لالی مسجدسلیمان و اندیکا شده است و هم چنین توجه به جایگاه خطیر و مهم مسند فرمانداری مسجدسلیمان ، که در این خصوص پیگیری اخبار حاکی از انتصاب افراد نا آشنا به فضای بومی شهرستان و عدم کفایت تجارب مدیریتی می باشد ،لذا خواهشمند است ضمن دقت به مطالبات عمومی و کسب مشاوره از مسئولین و دلسوزان شهرستان مسجدسلیمان نسبت به هرگونه انتصاب افراد بدون رزومه کاری مرتبط با این مسند خود داری فرمایید تا بیش از این موجب رنجش خاطر شهروندان و شاهد عقب افتادگی بیش ازپیش پروژه های مختلف در این منطقه نباشیم.
امیدواریم استاندار محترم خوزستان مطالبه گری خیرخواهانه گروه های مردمی را به عنوان یک مشاوره و در راستای حقوق شهروندی مغتنم شمرده،از هرگونه تصمیم احساسی و یا انتصاب نابجا جلوگیری نموده و ضمن کسب مشاوره از افراد دلسوز و مطّلع، _فردی خبره،آگاه ،بومی ، متخصص ،متعهد و ملتزم به اصول و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت انقلابی را در این جایگاه خطیر در نظر گیرد.
والسلام
جنبش جوانان عدالتخواه مسجدسلیمان ۲۱ اسفند۱۴۰۰

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۱۲۲۱۰۰۸۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *