اخبار داغ

آزمون استخدامی شرکت فولاد خوزستان ویژه بومیان استان برگزار شد

اشتغال‌زایی و تولید به شکوفایی منطقه و کشور منجر می‌شود. توجه ویژه شرکت فولاد خوزستان به استخدام از میان بومیان استان، قابل تحسین است و می‌تواند الگویی برای دیگر شرکت‌های استان باشد. به گزارش خبرنگار روابط‌ عمومی، آزمون استخدامی شرکت فولاد خوزستان، ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۰ در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد. مهم‌ترین ویژگی آزمون استخدامی […]

اشتراک گذاری
21 اسفند 1400
76 بازدید
کد مطلب : 143300

اشتغال‌زایی و تولید به شکوفایی منطقه و کشور منجر می‌شود. توجه ویژه شرکت فولاد خوزستان به استخدام از میان بومیان استان، قابل تحسین است و می‌تواند الگویی برای دیگر شرکت‌های استان باشد.

به گزارش خبرنگار روابط‌ عمومی، آزمون استخدامی شرکت فولاد خوزستان، ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۰ در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد. مهم‌ترین ویژگی آزمون استخدامی که در رده‌های مختلف تحصیلی و با حضور بیش از ۲۰ هزار داوطلب در حال برگزاری است، شرط بومی بودن داوطلبان آزمون است. عباسعلی تقوی معاون‌ منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان، موالی‌زاده معاون برنامه‌ریزی استانداری، دکتر دهقان معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران و حسین نظری معاون اشتغال و کاریابی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به همراه جمعی از مسولان، با حضور در میان داوطلبان از محل برگزاری آزمون بازدید کردند. موالی‌زاده معاون برنامه‌ریزی استانداری ضمن تمجید از شرکت فولاد خوزستان در برگزاری آزمون اظهار داشت: اشتغال‌زایی و تولید به شکوفایی منطقه و کشور منجر می‌شود. توجه ویژه شرکت فولاد خوزستان به استخدام از میان بومیان استان، قابل تحسین است و می‌تواند الگویی برای دیگر شرکت‌های استان باشد. انتظار می‌رود، سازمان‌های متولی، مانند اداره کار، فنی‌و‌حرفه‌ای و دانشگاه‌های استان، با همکاری شرکت‌های فولاد خوزستان، نفت،‌ پتروشیمی، نورد و دیگر صنایع،‌ نسبت به تربیت نیروهای متخصص و کار آزموده اقدام کنند. عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان از اهتمام ویژه این شرکت در به کارگیری نیروهای متخصص بومی گفت و اظهار داشت: مدل‌های شایستگی و طراحی‌های فولاد خوزستان در برگزاری آزمون‌‌های استخدامی، منابع انسانی و تربیت نیروهای متخصص، سرآمد شرکت‌های فولادی و صنعتی کشور است.  وی افزود: نیروهای پیمانکار مستمر و شرکت های تابعه بر اساس تصمیم هیات مدیره و دستور مدیرعامل، صرفا از میان بومیان منطقه استخدام می شوند. گزارش خبرنگار ما حاکسیت، آزمون استخدامی شرکت فولاد خوزستان از امروز به مدت سه روز در ۲۵ رشته مورد نیاز شرکت فولاد خوزستان‌، در محل دانشگاه شهید چمران برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *