اخبار داغ

تداوم جلسات کمیته راهبری شرکت فولاد اکسین جهت تحقق اهداف استراتژیک

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین، سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ جلسه کمیته راهبری فولاد اکسین با حضور مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره و معاونین و مدیران واحدهای مختلف شرکت در سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار شد. در این جلسه سازمانی عملکرد واحدهای مختلف در راستای چشم انداز فولاد اکسین، توسط مدیران تشریح و […]

اشتراک گذاری
20 اسفند 1400
55 بازدید
کد مطلب : 143312

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین، سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ جلسه کمیته راهبری فولاد اکسین با حضور مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره و معاونین و مدیران واحدهای مختلف شرکت در سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار شد.

در این جلسه سازمانی عملکرد واحدهای مختلف در راستای چشم انداز فولاد اکسین، توسط مدیران تشریح و کم و کیف انها بر اساس شاخص های تعریف شده مورد کاوش قرار گرفت.

مهندس آسیابان مدیر عامل فولاداکسین در این جلسه از عملکرد و تلاشها و پیگیری های معاونین و مدیران واحدهای مختلف فولاداکسین تقدیر کرد و افزود: جلسه کمیته راهبردی فرصتی برای ارزیابی نهایی عملکرد واحدها و تحلیل عوامل رشد و رفع موانع اهداف محقق نشده است.

وی افزود: به همین جهت مدیران واحدها می بایست موارد مطرح شده پیرامون عملکرد خود را بخوبی انجام دهند و تلاش خود را بیشتر و مستمر و در جلسه ی هفته آینده کمیته راهبردی حضور پیدا کنند.

در بخش دیگری از این جلسه مهندس ایزدیان و دکتر جنتی اعضای هیئت مدیره شرکت با حضور در کمیته راهبردی از زحمات مدیرعامل شرکت و معاونین و مدیران تشکر کردند و رهنمودهای لازم را بیان کردند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *