اخبار داغ

بازدید مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از غرفه شرکت پدیده صنعت اکسین در دومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، امین ابراهیمی؛ مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در دومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد به همراه هیات همراه از غرفه شرکت پدیده صنعت اکسین بازدید نمود. در این دیدار مهندس سهیل حاتمی مدیر عامل شرکت پدیده صنعت اکسین ضمن تشریح فعالیت ها محصولات و خدمات […]

اشتراک گذاری
18 اسفند 1400
126 بازدید
کد مطلب : 143156

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، امین ابراهیمی؛ مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در دومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد به همراه هیات همراه از غرفه شرکت پدیده صنعت اکسین بازدید نمود.

در این دیدار مهندس سهیل حاتمی مدیر عامل شرکت پدیده صنعت اکسین ضمن تشریح فعالیت ها محصولات و خدمات این شرکت آخرین دستاورد های این شرکت در جهت بومی سازی قطعات مورد نیاز صنایع فولادی کشور و روند فعالیت های شرکت را جهت تبدیل شدن به یک شرکت دانش بنیان ارائه نمود. شرکت پدیده صنعت اکسین، با همکاری و مشارکت تعدادی از مهندسین با تجربه در صنایع مختلف کشور منجمله در بخش نفت و گاز و فولاد شرکت پدیده صنعت اکسین در سال ۱۳۸۵ تاسیس شد. هدف اصلی از شکل گیری این مجموعه انجام فعالیت­های مختلف پیمانکاری عمومی، ارائه خدمات فنی و مهندسی، انجام بازرسی­های فنی، تامین نیروی انسانی ماهر، همچنین آموزش و ارتقای سطح علمی نیروهای متخصص موجود در سطح کشور به خصوص در زمینه علوم مهندسی، جوشکاری، بازرسی و آزمون­های غیر مخرب بود.
سوابق کاری و تجربه مرتبط موجود در مدیران و اعضای اصلی و تصمیم گیر شرکت باعث شد تا پدیده صنعت اکسین بتواند به عنوان یک مجموعه پویا و کارآمد در انجام پروژه­ها و مسئولیت­های محوله تبدیل شود و در لیست سازندگان و تامین کنندگان قطعات  شرکت­های  نفت، حفاری، فولاد خوزستان، نورد کاویان، لوله سازی اهواز، پالایشگاه ها، پتروشیمی فن آوران  و شرکت مهندسی فن آور معادن و فلزات  قرار گیرد.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۱۲۱۸۰۰۳۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *