اخبار داغ

درخشش اهواز در میزبانی سبک سوکیوکوشین کاراته

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مسابقات بین المللی سبک سوکیوکوشین کاراته، ۱۱ اسفندماه در سالن ۲۵۰۰ گیت بوستان، شروع به کار کرد. این رقابت ها در دو بخش کاتا و کمیته آقایان و بانوان برای دومین سال متوالی به میزبانی اهواز برگزار شد، که کاراته کارهای خوزستانی عنوان های مختلفی را به خود اختصاص دادند. در اولین روز رقابت های سبک سوکیوکوشین کاراته، ورزشکاران به صورت آزاد با […]

اشتراک گذاری
14 اسفند 1400
97 بازدید
کد مطلب : 143038

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مسابقات بین المللی سبک سوکیوکوشین کاراته، ۱۱ اسفندماه در سالن ۲۵۰۰ گیت بوستان، شروع به کار کرد. این رقابت ها در دو بخش کاتا و کمیته آقایان و بانوان برای دومین سال متوالی به میزبانی اهواز برگزار شد، که کاراته کارهای خوزستانی عنوان های مختلفی را به خود اختصاص دادند.

در اولین روز رقابت های سبک سوکیوکوشین کاراته، ورزشکاران به صورت آزاد با یکدیگر به رقابت پرداختند و ورزشکارانی از سطح جهانی و بین المللی در این مسابقات شرکت نمودند.

با توجه به وجود ورزشکاران خوب و ارزنده خوزستان که در این سبک مشغول به فعالیت هستند تصمیم به میزبانی مجدد این مسابقات بین المللی گرفته شده است تا از این طریق رقابت ها از سطح کیفی بسیار بالا برخوردار باشد و فرصت دوباره ای برای خودنمایی ورزشکاران خوزستانی بوجود آید.

در اختتامیه مسابقات، از برندگان با اهداء وجه نقد،حکم، کاپ و مدال قهرمانی، تقدیر شد.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۱۲۱۴۰۰۵۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *