اخبار داغ

جلسه ستاد تنظیم بازار با هدف کنترل و رصد قیمت‌های محصولات میدان میوه وتره بار اهواز برگزار شد

با توجه به روزهای پایانی سال و فرا رسیدن سال نو جلسه ستاد تنظیم بازار به منظور کنترل و رصد قیمت های محصولات در میدان میوه و تره بار الغدیر به ریاست فرماندار اهواز در محل فرمانداری برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری، مسعود فلاحی فرماندار اهواز […]

اشتراک گذاری
13 اسفند 1400
128 بازدید
کد مطلب : 142889

با توجه به روزهای پایانی سال و فرا رسیدن سال نو جلسه ستاد تنظیم بازار به منظور کنترل و رصد قیمت های محصولات در میدان میوه و تره بار الغدیر به ریاست فرماندار اهواز در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری، مسعود فلاحی فرماندار اهواز در این جلسه گفت:سازمان میادین نسبت به نصب تابلوی مانیتورینگ در سر درب میدان میوه وتره بار جهت اعلام اقلام عرضه شده به صورت روزانه اقدام کند.

مسعود فلاحی افزود:بازرسی اصناف، جهاد کشاورزی و سازمان صنعت،معدن و تجارت خوزستان نسبت به تشدید بازرسی ها و رصد قیمت ها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در ادامه گفت: تعاون روستایی از ۲۵ اسفند نسبت به تامین و توزیع میوه شب عید در اهواز اقدام‌کند.

فرماندار اهواز در پایان گفت: با گرانفروشان و کم فروشان برخورد قانونی می شود.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری، مسعود فلاحی فرماندار اهواز هفته گذشته در بازدید سرزده از میدان میوه و تره بار الغدیر ضمن بررسی وضعیت این میدان بر توزیع میوه و تره بار مورد نیاز مردم با قیمت مناسب و ثبات بخشی به بازار تاکید کرد.

د خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۱۲۱۳۰۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *