اخبار داغ

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهترین راه مقابل توفان تهاجم فرهنگی دشمن است

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، فرمانده حوزه بسیج شهید تندگویان وزارت نفت بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهترین راه مقابل توفان تهاجم فرهنگی دشمن است فرمانده حوزه بسیج شهید تندگویان وزارت نفت گفت: اردوهای راهیان نور و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مقابل توفان تهاجم فرهنگی دشمن بهترین راهکار است. سرهنگ پاسدار حسن […]

اشتراک گذاری
13 اسفند 1400
81 بازدید
کد مطلب : 142885

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، فرمانده حوزه بسیج شهید تندگویان وزارت نفت بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهترین راه مقابل توفان تهاجم فرهنگی دشمن است

فرمانده حوزه بسیج شهید تندگویان وزارت نفت گفت: اردوهای راهیان نور و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مقابل توفان تهاجم فرهنگی دشمن بهترین راهکار است.

سرهنگ پاسدار حسن باقری در‌حاشیه جلسه هماهنگی برای پشتیبانی از کاروان های راهیان نور کارکنان وزارت نفت در سال ۱۴۰۰، در اهواز اظهار داشت: اردوهای راهیان نور وزارت نفت هرساله برقرار بود اما امسال پس از دو سال وقفه ، مجوز آن از طرف دولت صادر شد و به همین منظور جلسه هماهنگی برای برقراری اعزام کاروان‌ها که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است، برگزار شد.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تأکید فراوان دارند و اردوهای راهیان نور یکی از اقدامات موثر و فرهنگی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
فرمانده حوزه بسیج شهید تندگویان وزارت نفت ادامه داد: زنده‌ نگه داشتن یاد و خاطره شهدا رسالتی است که بر عهده همه ما می باشد و باید تجربه‌ها و خاطرات شهدا بیش از گذشته به نسل جوان منتقل شود.
وی تصریح کرد: در این جلسه هماهنگی های لازم برای چگونگی اعزام کاروان های راهیان نور ویژه کارکنان وزارت نفت در سراسر کشور انجام شد و در زمینه ترابری، اسکان، تغذیه و راوی مباحثی مورد بررسی قرار گرفت.
سرهنگ پاسدار باقری گفت: اردوهای راهیان نور از ۱۵ اسفندماه آغاز و تا پیش از آغاز ماه رمضان ادامه دارد و کاروان ها از مناطق عملیاتی و یادمان های شهدا در خوزستان بازدید می کنند.
وی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت هایی که در استان خوزستان وجود دارد، یک قرارگاه جهادی با حضور شرکت‌های وابسته به وزارت نفت برای محرومیت زدایی ایجاد می شود چرا که هیچ مجموعه به غیر از بسیج و گروه‌های جهادی نمی توانند گره کور نقاط محروم را باز کنند.
فرمانده حوزه بسیج شهید تندگویان وزارت نفت گفت: در این قرارگاه جهادی، بخش‌های فرهنگی، بهداشت و درمان،فضای مجازی، آسیب شناسی ، شناسایی معضلات و راهکارهای برون رفت از مشکلات پیش بینی شده است.
وی اظهار داشت: این قرارگاه به صورت قانونمند در حال راه اندازی است و در صورت هرگونه اتفاق احتمالی خدمات بیمه ای نیز پیش بینی شده و امید است پس از جلسات تخصصی بیشتر با مدیران نفت در منطقه جنوب، این قرارگاه به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کند.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۱۲۱۳۰۰۱۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *