اخبار داغ

مجری پروژه‌های خط لوله انتقال نفت خام از میادین غرب کارون خبرداد: استفاده از ورق‌های API۵LX۶۰ شرکت فولاد اکسین در پروژه خطوط لوله انتقال نفت خام از کریت کمپ تا امیدیه

مجری پروژه خط لوله انتقال نفت خام از میادین غرب کارون گفت: به منظور استفاده از توان داخلی از ورق‌های API۵LX۶۰ که براستانداردهای پروژه‌های نفتی در شرکت فولاد اکسین ساخته می‌شود برای احداث خط لوله انتقال نفت خام از کریت کمپ تا امیدیه به طول ۹۶ کیلومتر استفاده می‌شود. به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد […]

اشتراک گذاری
11 اسفند 1400
100 بازدید
کد مطلب : 142834

مجری پروژه خط لوله انتقال نفت خام از میادین غرب کارون گفت: به منظور استفاده از توان داخلی از ورق‌های API۵LX۶۰ که براستانداردهای پروژه‌های نفتی در شرکت فولاد اکسین ساخته می‌شود برای احداث خط لوله انتقال نفت خام از کریت کمپ تا امیدیه به طول ۹۶ کیلومتر استفاده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین، آغاجاری مجری پروژه‌های خط لوله انتقال نفت خام از میادین غرب کارون اظهار کرد: این پروژه احداث خط لوله سی اینچ از حدفاصل کریت کمپ تا امیدیه بوده که به منظور انتقال نفت خام سبک از میادین غرب کارون و مبادی صادراتی است.

وی با بیان اینکه این پروژه از ابتدای مهرماه سال جاری آغاز و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: در اجرای این‌ پروژه استفاده از توان داخلی و حمایت از ساخت داخل با تکیه بر اقتصاد مقاومتی مد نظر بوده که از کالاها و تجهیزاتی که ۱۰۰ درصد ساخت داخل هستند استفاده می‌شود.

آغاجاری گفت: به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت و تولید داخل مقرر شد که ورق‌های API۵LX۶۰ خطوط لوله نفت بر اساس استانداردهای پروژهای نفت در این کارخانه تولید و برای تبدیل به لوله به شرکت لوله سازی اهواز ارسال می‌شود.

وی در پایان اضافه کرد: این پروژه توسط شرکت مهندسی و توسعه نفت ایران و با مشارکت شرکت نصر میثاق اهواز و ستیران به طول ۹۶ کیلومتر انجام می‌شود‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *