اخبار داغ

بانک ها در بحث تضامین و واگذاری تسهیلات همکاری کنند

در جلسه بررسی مشکلات حوزه اشتغال حوزه مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا مطرح شد: بانک ها در بحث تضامین و واگذاری تسهیلات همکاری کنند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پارسوماش خبر، صبح روز (جمعه) با حضور دکتر کریمی معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،دکتر فتوحی معاون امور اقتصادی استاندار […]

اشتراک گذاری
07 اسفند 1400
170 بازدید
کد مطلب : 142612

در جلسه بررسی مشکلات حوزه اشتغال حوزه مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا مطرح شد: بانک ها در بحث تضامین و واگذاری تسهیلات همکاری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پارسوماش خبر، صبح روز (جمعه) با حضور دکتر کریمی معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،دکتر فتوحی معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان، دکتر حسینی نژاد مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی،جلسه بررسی مشکلات حوزه اشتغال حوزه انتخابیه در محل فرمانداری مسجدسلیمان برگزار شد.

دکتر فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان ضمن تاکید بر حمایت از فرصت های اشتغالزایی در جهت کاهش نرخ بیکاری در منطقه گفت: متاسفانه نرخ بیکاری در استان خوزستان، بالاتر از میانگین کشوری است و لازم است کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا، با اهتمام دولت مبنی بر اولویت ایجاد اشتغال بخصوص در مناطق محروم، با جدیت بیشتر به موضوع اشتغال پایدار ورود کنند.

وی ادامه داد: در بحث حمایت از اشتغالزایی و جذب تسهیلات لازم، باید اولویت ما حمایت از اجرای طرح ها باشد و انتظار می رود بانک ها در راستای تسهیل روند پرداخت تسهیلات و اخذ تضامین همکاری لازم و شایسته با متقاضیان و معرفی شدگان به بانک های عامل را داشته باشند.

دکتر فتوحی افزود: می بایست از ظرفیت صندوق ضمانت تعاون در راستای حمایت از طرح های تعاونی در زمینه ارائه تضمین بصورت خاص استفاده شود.

در این جلسه گزارشی از مشکلات اشتغال حوزه انتخابیه و همچنین اقدامات صورت گرفته در زمینه اشتغالزایی و حمایت از تولید در منطقه از سوی فرمانداران چهار شهرستان مطرح شد.

فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه بر لزوم راه اندازی پتروپالایش بختیاری در منطقه تاکید کرد و یکی از راه های کاهش نرخ بیکاری و افزایش نرخ اشتغالزایی را حمایت از تولید و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاران در منطقه دانست.

در ادامه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، شناسایی افراد و فرصت های لازم و همچنین حمایت از اشتغالزایی را با ارائه تسهیلات لازم و حمایت لازم در جهت راه اندازی پتروپالایش بختیاری را در منطقه یک ضرورت دانست.

کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۲۰۷۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *