اخبار داغ

امدادرسانی نجاتگران هلال احمر خوزستان به بیش از ۱۹ هزار و۷۰۰ نفر تنها در ۱۱ ماه گذشته از سال ۱۴۰۰

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از مشارکت ۱۰۸۷ تیم در عملیات های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، علی پهلوان با تشریح تعداد عملیات های امداد و نجات این جمعیت در ۱۱ […]

اشتراک گذاری
07 اسفند 1400
181 بازدید
کد مطلب : 142649

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از مشارکت ۱۰۸۷ تیم در عملیات های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، علی پهلوان با تشریح تعداد عملیات های امداد و نجات این جمعیت در ۱۱ ماه گذشته از سال ۱۴۰۰، عنوان کرد: در این بازه زمانی ۱هزار و۸۷ تیم عملیاتی امداد و نجات به ارائه خدمت پرداخته اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: ۱۹ هزار و ۷۰۵ نفر مورد امدادرسانی قرار گرفته ،۱ هزار ۷۷۸ نفر به صورت سرپایی مداوا و ۵۰۷ نفر نیز توسط نجاتگران این جمعیت به مراکز درمانی انتقال یافتند.

او همچنین عنوان کرد: حوادث حمل و نقل جاده ای با ۳۵۸ مورد عملیات بیشترین آمار عملیات امداد و نجات را به خود اختصاص داده است و پس از آن نجات در کوهستان ۵۴ مورد،عملیات دریایی -ساحلی ۲۷ مورد ،نجات در برف و کولاک ۱۸ مورد، سیل و آبگرفتگی ۱۶ مورد،زلزله ۹ مورد و مشارکت در اطفاء حریق جنگلها ۸ مورد، از دیگر موارد عملیات امداد و نجات در این بازه زمانی بوده است.

پهلوان در پایان با توصیه به رعایت موارد ایمنی در تردد از محور های مواصلاتی با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات عید نوروز ،از مردم خواست برای حفظ سلامتی خود و سایرین با سرعت مطمئنه رانندگی و قبل از سفر حتماً از سلامت خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۲۰۷۰۰۳۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *