اخبار داغ

مدیرکل ورزش جوانان استان خوزستان به همراه  رئیس فدراسیون کشتی و رئیس بسیج ورزشکاران استان خوزستان با آیت الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار داشتند

مدیر کل ورزش جوانان استان خوزستان به همراه  رئیس فدراسیون کشتی با آیت الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار داشتند به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز به نقل از پی نوشت نیوز: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از حرکت های فرهنگی و اخلاقی فدراسیون کشتی تقدیر کرد و گفت: توجه […]

اشتراک گذاری
05 اسفند 1400
128 بازدید
کد مطلب : 142531

مدیر کل ورزش جوانان استان خوزستان به همراه  رئیس فدراسیون کشتی با آیت الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار داشتند

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز به نقل از پی نوشت نیوز: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از حرکت های فرهنگی و اخلاقی فدراسیون کشتی تقدیر کرد و گفت: توجه به مسائل اخلاقی، دینی و فرهنگی در ورزش کشور به خصوص کشتی بسیار ارزشمند است.

آیت اله عباس کعبی پنجشنبه در دیدار با رییس فدراسیون کشتی اظهار داشت:  امیدواریم این گونه ارزش های دینی و معنوی بیش از گذشته در ورزش کشور نمایان باشد.

وی گفت: هر حمایتی که لازم باشد از ورزش کشتی خوزستان انجام خواهیم داد و از این نظر جای نگرانی وجود ندارد.

در ادامه علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی گفت: کشتی خوزستان به ویژه در بخش فرنگی باید پیشرفت کند و در این راه به حمایت همه نیازمند است.

در این دیدار حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان ورضا باقری رئیس بسیج ورزشکاران و  رمضان جمال پور سرپرست هیئت کشتی استان خوزستان نیز حضور داشتند.

چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی که از چهارم اسفند ماه در اهوااز ۴ اسفندآغاز شده تا فردا ششم اسفند ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *