اخبار داغ

برگزاری بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر با حمایت همراه اول

بیست‌وهفتمین کنفرانس بین‌المللی کامپیوتر انجمن با حمایت همراه اول و مشارکت مدیران و کارشناسان خبره اپراتور اول تلفن همراه کشور برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر انجمن کامپیوتر ایران با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول […]

اشتراک گذاری
04 اسفند 1400
59 بازدید
کد مطلب : 142469

بیست‌وهفتمین کنفرانس بین‌المللی کامپیوتر انجمن با حمایت همراه اول و مشارکت مدیران و کارشناسان خبره اپراتور اول تلفن همراه کشور برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر انجمن کامپیوتر ایران با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در تاریخ ۴ و ۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ در دانشگاه صنعتی شریف تهران برگزار می شود.

این کنفرانس در هشت محور علمی در حوزه های تحقیقاتی مختلف علوم کامپیوتری سازماندهی شده است. این کنفرانس همواره با گرد هم‌آوری پژوهشگران، دانشجویان و مهندسان از دانشگاه ها و مراکز علمی و صنعتی، فرصت تبادل یافته ها و دستاوردهای علمی جدید در حوزه های مختلف علوم کامپیوتری را ایجاد می کند.

کارگاه های «خودکارسازی و همگام سازی سرویس ها و توابع شبکه با نگاهی به معماری ETSI NFV» و «استفاده از محاسبات لبه با دسترسی چندگانه در ۵G/IoT» نیز توسط کارشناسان خبره همراه اول به ترتیب در جمعه ۶ اسفندماه ساعت ۱۴ الی ۱۶ و ساعت ۹ الی ۱۱ برگزار می شود.

لازم به ذکر است، وحید شاه منصوری رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در روز چهارشنبه ۴ اسفندماه، ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۲:۳۰ سخنرانی با موضوع «تحول هوش مصنوعی در اپراتورهای مخابراتی» دارد و نشست «نقش تحلیل داده در اپراتورهای نسل جدید» نیز با حضور مدیران همراه اول، اپراتورهای ارتباطی دیگر و جامعه دانشگاهی، پنجشنبه ۵ اسفند ماه رأس ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰ برگزار می شود.

همچنین در مراسم اختتامیه این رویداد (پنجشنبه) نیز حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل اپراتور اول تلفن همراه ساعت ۱۷ تا ۱۸ سخنرانی می کند.


کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۲۰۳۰۰۴۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *