اخبار داغ

پیگیری جابجایی منازل آلوده به نفت و گاز در مسجدسلیمان

ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی شهرک ولی عصر مسجدسلیمان تاکنون ۹۸ درصد پیشرفت کاری داشته است.  به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مدیر کل بنیاد مسکن اتقلاب اسلامی خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: جابجایی منازل آلوده به نفت و گاز و استقرار آن‌ها […]

اشتراک گذاری
03 اسفند 1400
84 بازدید
کد مطلب : 142447

ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی شهرک ولی عصر مسجدسلیمان تاکنون ۹۸ درصد پیشرفت کاری داشته است.

 به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مدیر کل بنیاد مسکن اتقلاب اسلامی خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: جابجایی منازل آلوده به نفت و گاز و استقرار آن‌ها در شهرک ولی عصر در حال اجرا می‌باشد.

حسین جنتی افزود: براساس این طرح ۵۰۰ واحد در شهرک ولی عصر با پیشرفت ۹۸ درصدی در حال ساخت می‌باشد.

وی ادامه داد: در صورت تامین اعتبار از سوی شرکت نفت و ایجاد محوطه سازی تا قبل از پایان امسال این طرح تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

مدیر کل بنیاد مسکن اتقلاب اسلامی خوزستان بیان کرد: همچنین ساخت ۵۳۵ واحد مسکونی از واحد‌های خسارت دیده از زلزله در شهرک امام رضا در حال ساخت می‌باشد که تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت کاری داشته است و مقرر شد ۵۰ میلیون تومان تسهیلات به این واحد‌ها اعطا که در صورت همکاری بانک‌های عامل و با تلاش همکاران و شهروندان ساخت این واحد‌ها پایان و تحویل داده شوند.

کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۲۰۲۰۰۴۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *